י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ממשיך להסית

ליברמן מתחייב: נעצור את הכפייה דתית

יו"ר 'ישראל ביתנו' חה"כ אביגדור ליברמן ממשיך להסית נגד הציבור החרדי והמפלגות החרדיות ואומר כי הוא יעצור את הכפייה החרדית • "ישראל ביתנו היא המפלגה היחידה שיכולה לעצור את המשך הכפייה הדתית בממשלת הימין הבאה" 

ליברמן מתחייב: נעצור את הכפייה דתית
יונתן זינדל, פלאש 90

בצל שתיקת המפלגות החרדיות וראשיה, יו"ר 'ישראל ביתנו' חה"כ אביגדור ליברמן ממשיך להסית נגד הציבור החרדי והמפלגות החרדיות ואומר כי הוא יעצור את הכפייה החרדית

בכנס שבת תרבות בחולון אמר היום ליברמן: "ישראל ביתנו היא המפלגה היחידה שיכולה לעצור את המשך הכפייה הדתית בממשלת הימין הבאה. אני מאמין בעקרון של חיה ותן לחיות".

לדברי ליברמן, "ישראל ביתנו מתכוונת להיות חלק מממשלת הימין הבאה, אך תנהל מו"מ עיקש על קווי היסוד, גם בהיבט הביטחוני וגם בהיבט האזרחי ובפרט בתחום דת ומדינה".

ליברמן הוסיף, "לא יכול להיות למשל מצב שבו בכל רגע נתון משרתים בצבא 5000 חיילים שרשאים להלחם, רשאים למות, אך אינם רשאים להינשא". בדבריו הביע שר הביטחון לשעבר תקווה, כי בכנסת הבאה יושלם תהליך החקיקה של חוק הגיוס.

כזכור, בהקלטות שחשפנו השבוע ב'בחדרי חרדים' נשמע חה"כ אורי מקלב מתייחס לדברים כשאמר, "אני אמרתי לליברמן לפני שבוע: החלטנו באסטרטגיה לא לענות לך. הוא אמר לי "חבל". הוא מחפש את זה", אמר מקלב והסביר את השתיקה של סיעת 'דגל התורה' בכל הקשור להסתה מצידם של אנשי 'ישראל ביתנו'.

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו כפייה דתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד