י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מתעדכן

המפלגות מגישות את הרשימות לכנסת ה-21

49 יום לבחירות: הבוקר החל באופן רשמי הליך הגשת הרשימות לכנסת ה-21 - צפוי להימשך עד מחר בשעה 22:00 • שאלת השאלות: האם בני גנץ יתאחד עם יאיר לפיד? שמא יתאחד עם לוי-אבקסיס? ומה באשר למפלגות הימין? • ארי קלמן, הכתב הפוליטי של 'בחדרי חרדים' מדווח און ליין

המפלגות מגישות את הרשימות לכנסת ה-21
בני גנץ ויאיר לפיד צילום: תומר נויברג ומרים אלסטר, פלאש 90

הבוקר (רביעי) החל באופן רשמי הליך הגשת הרשימות לכנסת ה-21; ההליך מתקיים בכנסת והוא יימשך גם מחר יום חמישי, כאשר המועד הסופי יהיה בשעה 22:00.

במהלך היומיים הקרובים צפויים להגיש את רשימתן המפלגות הוותיקות לצד אלו החדשות; כל מפלגה תגיש בצורה מסודרת את רשימת המועמדים מטעמה לכנסת. 

עתידן של כמה מפלגות עדיין לוט בערפל; השעות הללו הן שעות גורליות בהן יכריעו המפלגות האם פניהם לאיחוד או לפירוק, להגשת רשימה או לנסיגה.

שאלת השאלות: החיבורים האפשריים של מפלגת חוסן לישראל בראשות בני גנץ עם יש עתיד של יאיר לפיד וצומת של אורלי לוי-אבקסיס. הדד-ליין קרוב מתמיד והמערכת הפוליטית עוקבת בדריכות.

'בחדרי חרדים' מדווח און ליין.

12:54 > סיעת 'ישראל ביתנו' מגישה את רשימתה לכנסת ה-21. יצוין כי אמש הציג ליברמן את רשימתו לכנסת, ממנה התברר כי שניים מוותיקי המפלגה, השרה סופה לנדבר וחה"כ רוברט אילטוב,נפלטו מהרשימה.

11:07 > רשימת 'זהות' מגישה את רשימתה לכנסת ה-21. סדר החברים: משה פייגלין, הרב חיים אמסלם, ראש תנועת ״עם שלם״ ולשעבר ח״כ מטעם מפלגת ש״ס, גלעד אלפר, כלכלן. ד"ר רונית דרור – עובדת סוציאלית ופעילה חברתית, עו"ד ליבי מולד, מייסדת התנועה הליברלית החדשה, שי מלכה, ממקימי מפלגת זהות ומשמש כמנכ"ל המפלגה.

ד"ר רפאל מינס, חוקר ומרצה באונ' אריאל, אלברט לוי, איש עסקים. רון צפריר, פעיל חברתי למען קנאביס רפואי והרב בן ציון שפיץ, נציג יהדות התפוצות.

10:30 > הראשונה להגיש את רשימתה לכנסת היא מפלגת הימין החדש בראשות השרים נפתלי בנט ואיילת שקד.

במקום הראשון יוצב השר בנט, אחריו; איילת שקד, אלונה ברקת, מתן כהנא שולי מועלם, קרוליין גליק, שיבי רייכנר, אורי שכטר, עמיחי שיקלי, שירלי פינטו, יום טוב כלפון ורן בר - יושפט.

 

 

 

 

 

מפלגות רשימות כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד