י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

גבאי צירף רכש חדש ועקץ את לפיד וגנץ

בצל הצניחה בסקרים, מפלגת העבודה צירפה רכש חדש: האלוף במיל' טל רוסו | גבאי עקץ את גנץ ולפיד במסיבת העיתונאים: "לצד הליכוד יושבות 2 מפלגות האווירה"

גבאי צירף רכש חדש ועקץ את לפיד וגנץ
רוסו וגבאי צילום: רענן כהן

אלוף (במיל') טל רוסו, לשעבר מפקד פיקוד דרום, הצטרף היום למפלגת העבודה בראשות אבי גבאי, וטען "אני איש של עשייה ולא של דיבורים".

במסיבת עיתונאים שנערכה לפני זמן קצר בתל-אביב בירך גבאי את רוסו על הצטרפותו והתייחס בדבריו גם לניסיונות האיחוד בימין.

גבאי האשים, "הליכוד צירף היום למפלגת הבת שלו את הכהניסטים, הגזענים, המחרחרים והמסיתים. הליכוד הכריז היום סופית על פשיטת רגל ערכית על התנתקות סופית מדרכם של מנהיגי עבר שלו שיצאו ממליאת הכנסת כשכהנא עלה לנאום".

"לצד הליכוד יושבות 2 מפלגות האווירה שאומרות דברים לא ברורים בעניין המדיני, כן ולא", עקץ יו"ר העבודה. "לא וכן. מפלגות שלא מציגות חזון משלהן. מפלגות שכוללות בתוכן אנשי ימין אידיאולוגי קשה, כאלה שמאמינים בסיפוח ובהרחבת ההתנחלויות מחוץ לגושים המוסכמים. מפלגות שמפחדות לאמר דברים ברורים אפילו על ההסטוריה הקרובה שלנו. ההתנתקות מעזה היתה מהלך נכון או לא ? גם על זה אין עמדה".

גבאי פנה לרכש החדש, "טל, אנחנו מאד שמחים על הצטרפותך למשימה הגדולה. טל הוא איש הביטחון שלנו ויהיה שותף מלא לעשייה ולקרב הגדול על שינוי פני המדינה. פוליטיקה זה לא עסק פשוט, אבל לפי הסיפורים שמספרים עליך, היית כבר בכל מדינות ערב בלי שהזמינו אותך ובלי דרכון כך שאין לי ספק שגם מכאן תביא הישגים גדולים למדינת ישראל ולעם ישראל".

טל רוסו אמר במסיבת העיתונאים, "היום אני עולה על מדים חדשים, בשירות מדינת ישראל. אני איש של עשייה ולא של דיבורים. עשייה שמכוונת לאזרחים והאזרחיות בישראל. שמחתי שאבי קרא לי לקחת חלק בנבחרת שהוא מוביל. ואני מודה לו על כך. אני קורא מכאן לכולנו לחזור הביתה. לחזור לדרך ולערכים. אותם ערכים שהקימו את המדינה הזו.

 

 

אבי גבאי מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד