י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

החורף חוזר: התכוננו למזג אוויר סוער

אם תהיתן מה להלביש לילדים מחר - קחו בחשבון שסערה מחכה לנו. רק ביום שישי תיחלש הסערה ומזג האוויר יחזור להיות נוח

החורף חוזר: התכוננו למזג אוויר סוער
מזג אוויר חורפי. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

אחת השאלות שאנחנו האמהות שואלות את עצמנו בחורף, היא מה יהיה מזג האוויר מחר. זה רלוונטי כדי לדעת כמה סוודרים או מעילים נכין על הקולב, ואיזה עובי בגד נעטוף את הילדים הרכים. אז הנה, בסיומו של חודש אדר א', סוף חודש פברואר למניינם, יש לנו עוד מערכת חורפית קצרה שמגיעה וכדאי להיערך אליה.

כבר היום (שלישי) ניכרה ירידה בטמפרטורות, והרוחות התחזקו. בדרום הארץ עשויות עוד להתחולל סופות חול, ובשעות הערב יחל לרדת גשם בצפון הארץ ויתפשט למרכז.

 על פי מטאו טק, ביום רביעי ירדו גשמים בצפון הארץ ובמרכזה מלווים בסופות רעמים ובמשבי רוח חזקים. קיים חשש להצפות ולשיטפונות במקומות המועדים, תחול ירידה נוספת בטמפרטורות ובחרמון ירד שלב. בצפון הנגב ירד גשם מקומי.

ביום חמישי צפויה סערה לפקוד את הארץ. גשמים חזקים ירדו בצפון הארץ ובמרכזה, מלווים בסופות רעמים ובברד. קיים חשש לשיטפונות ולהצפות במקומות המועדים, בדרום הארץ יתחוללו סופות חול ומשעות הערב צפוי גשם. ינשבו רוחות עזות במהירות של 50 קמ"ש וצפויים משבים של 90 קמ"ש. בחרמון צפויה סופת שלגים ולקראת הלילה יתכן שלג גם בצפון רמת הגולן. הים התיכון צפוי להיות גבוה והגלים יתנשאו לגובה 3-6 מטרים.

ביום שישי הסערה עתידה לחלוף, הגשמים יחלשו ויפסקו במהלך היום.

תחזית מזג אוויר גשם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד