ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"הגוף דואב והנפש הלומה"

קרב הנשים: שקד ויחימוביץ' בשורת עקיצות הדדיות

שמח בגזרת הנשים בטוויטר: במרכז הסערה - ציוץ שהעלתה ח"כ שלי יחימוביץ בו היא מותחת ביקורת על מפלגת הימין החדש, לאחר שאפשרו למתמודדת להגיע למטה יומיים לאחר הלידה

קרב הנשים: שקד ויחימוביץ' בשורת עקיצות הדדיות
אילוסטרציה צילום: unsplash

שמח בגזרת הנשים בטוויטר: במרכז הסערה - ציוץ שהעלתה ח"כ שלי יחימוביץ, בו היא מותחת ביקורת על מפלגת הימין החדש, לאחר שאפשרו למתמודדת להגיע למטה יומיים לאחר הלידה.

כאן ב'לובי נשי' נביא את הפרטים בשפה המצונזרת שלהם, מטעמי מצפון. 

אתמול (שלישי) העלתה שרת המשפטים, איילת שקד, ציוץ לטוויטר ובו היא מצולמת עם שירלי פינטו, חירשת דוברת שפת הסימנים, משפטנית ופעילה חברתית – פוליטית, מתמודדת מטעם מפלגת הימין החדש לכנסת ה- 21.

"יומיים אחרי הלידה שירלי מצטרפת לישיבה במטה. לוחמת אמיתית", כתבה שקד.

בתגובה ענתה יחימוביץ: "יומיים אחרי לידה הגוף דואב והנפש הלומה ומוצפת. מעסיק/ה צריכ/ה לומר לעובדת, אני יודע/ת שאת רוצה לבוא, אבל אני מבקש/ת שתנוחי.

נעלה אותך בוועידה, נעדכן ונתייעץ, ואני מתחייב/ת שמסלול הקידום שלך לא רק שלא יפגע, אלא שיחכה לך תפקיד יותר טוב כשתחזרי".

עוד היא הוסיפה, כי היא יודעת את הדברים משום שבזמן מלחמת המפרץ, כשהייתה בהריון עם בנה, זה מה שאמר לה המנהל שלה ברדיו, שלום קיטל.  

היא מדגישה שזה היה עבורה שיעור בפמניזם והקפידה ליישם אותו על עובדות שהיו כפופות לה.

תגובות רבות מצד אנשים שאינם תומכים בימין החדש, תקפו את יחימוביץ על כך שהיא מנמיכה את דעתה של פינטו וקובעת כי לא היתה לה זכות בחירה בנושא.

היום (רביעי) צייצה פינטו בחשבון הטוויטר שלה: "היי שלי, זו שירלי. אני מופתעת שזה הגיע דווקא ממך. צר לי שבחרת להסתכל על פוסט כזה בעיניים צרות מאוד.

כל אישה שילדה, יש לה את הזכות המלאה לבחור מה לעשות בהתאם ליכולותיה ולרצונותיה. במקרה שלי, בחרתי לצאת. מותר ומאוד לגיטימי. כך כל זכותה של אמא מה להחליט, לא מה שהחברה בוחרת וקובעת".

שלי יחימוביץ' טוויטר איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד