י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תנו עוז לאלוקים

לראשונה ועדה חיצונית בראשות גדולי ישראל

מחר תצא הכרזה על מגבית המונים מיוחדת למען תורת מרן הגרב"מ אזרחי שליט"א, המגבית מיועדת להשלמת קריית ישיבת עטרת ישראל ההולכת ונבנית במודיעין עילית • הקמפיין יישא את השם "תנו עוז לאלוקים"  

לראשונה ועדה חיצונית בראשות גדולי ישראל
ר"י עטרת ישראל הגרב"מ אזרחי צילום: יעקב נחומי, פלאש 90


אולי לראשונה בתחום גיוס ההמונים, מתפרסם הבוקר מכתב מיוחד בשליחות מרנן ורבנן, לכבודו של חבר מועצת גדולי התורה ומזקני ראשי הישיבות הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א למען מפעל חייו - השלמת קריית ישיבת עטרת ישראל במודיעין עילית.

מי שגיבשו את ההחלטה הם חברי וועד הפעולה המיוחד שמונה בשליחותם של גדולי ישראל שליט"א לעמוד לימינו של ראש הישיבה המעמיס על כתפיו את נטל קיום השיבה, כשהוא מכתת את רגליו בגילו המופלג ומתבזה על דברי תורה, למען קיומה הבסיסי של הישיבה שאין לה אפילו מבנה משלה, משא אדירים שכמדומה שאין לו אח ורע בעולם הישיבות.

בוועד הפעולה חברים שלוחי הציבור הרב יצחק פינדרוס, הרב שלמה רוזונשטיין, הרב בנימין כהן, הרב מאיר גרנובסקי, עו"ד הרב אברהם וינרוט, הרב מאיר פדידה והרב אפרים שקדי. הוועד ששקד על כלל האפשרויות העומדות בפני הישיבה, הגיע למסקנה כי השלמת בניין הישיבה בעיר מודיעין עילית תוריד מהישיבה נטל הוצאות אדיר, כאשר לראשונה מזה ארבעים שנה (!) תזכה הישבה להיכל משלה ללא תשלומי שכירות וללא עלויות השכרת נכסים ותפעול יקר.

במכתבם המיוחד של חברי הוועד המתפרסם הבוקר ב'יתד נאמן' תחת הכותרת את אחינו אנחנו מבקשים, כותבים חברי הוועד: "חב דורינו חוב אדיר ומיוחד לאחד המיוחד מראשי הישיבות שבדור, מרן ראש ישיבת עטרת ישראל שליט"א מצביא ולוחם מלחמתה של תורה ויראתה, שבאהבת איתן ויקוד עמל נפש מגדל עדרים עדרים של תורה ומקרב לב אלפים מישראל לחיי תורה בעמל לב ונפש"

בשורות הבאות מציינים חברי הוועד את כובד המשא של מרן ראש הישיבה שליט"א המבזה עצמו על דברי תורה: "והלב מיצר לראות בצערו ועמלו כיצד הוא מטריח עצמו ונוטל את תשעים שנותיו ובריאותו המורכבת, מפסיק ממשנתו מבזה עצמו על דברי תורה ממש כשהוא נאלץ לחזר בשברון כח על פתחי נדיבים לקיום ישבתו, במקום שיזכה לישב בשלווה ולהנחיל תורה באהבה"

המכתב מסתיים בהכרזה על מגבית מיוחדת על דעת מרנן ורבנן למען כבוד שמיים ולמען ריבוי תורה בטהרה: "שמענו בקשת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א לסייע ביד ממלכת התורה ולחזק את מבצרי התורה של מרן ראש הישיבה שליט"א, כאשר השלמת בניין קריית הישיבה במודיעין עילית ייתן לישיבה מנוח ויוסיף לרוממות הישיבה ופריחתה תחת הנהגת מרן שליט"א.

נעננו לבקשתם ונטלנו על עצמנו לעמוד בראש המגבית המיוחדת..המגבית כולה הינה במטרה להביא לשינוי כולל וברור התלוי באופן מידי ביעד ההתרמה ברור ומוחלט – השלמת הבית הגדול הזה בהתרמת המונים בימים ה' ו' אדר ב', כשאנו בשליחותנו זאת הח"מ – הוועד הפועל בשליחות רבותינו שליט"א"

קמפיין ההמונים יעמוד תחת הכותרת "תנו עוז לאלוקים" בקריאה ברורה לציבור כולו, להשיב טובה לאחד המיוחד בגדולי מרביצי התורה בדור, ולאפשר לו להמשיך את עמל חייו לקדש שם שמים ולתת עוז לאלוקים בבניין תורה ויראה השם בקרב אלפים מישראל.

קמפיין גיוס ההמונים יתקיים בימים שלישי ורביעי ה'-ו' אדר ב', כאשר יעד האיסוף הינו השלמת קריית הישיבה במקומה החדש. בפעילות מיוחדת שקיים הוועד בימים האחרונים, הושגה התחייבות משורה של תלמידי מרן ראש הישיבה שליט"א על הכפלת כל סכום תרומה שתגיע מהציבור, מתוך אחריות ומחוייבות לקריאתם של מרנן ורבנן שליט"א לעשות לכבודה של תורה ולכבודו של מרן ראש הישיבה שליט"א הנושא בעולה.

בהחלטה מודעת, קמפיין ההתרמה יהיה במתכונת של 'הכל או כלום', כאשר הגיוס מיועד אך ורק למטרת מעבר הישיבה ובאמצעות קרן כספית וחשבון מיוחד הנמצא בנאמנות ובפיקוח הוועד, ואם לא ייאסף היעד הנדרש יוחזרו הכספים למרבה הכאב.

בוועד הפעולה נערכים בימים אלו בקצב מואץ, על מנת להגיע לקהל האלפים הצועד לאור תורתו של מרן ראש ישיבת עטרת ישראל שליט"א, כהתגייסות המונים של הכרת טובה לנושא כתרה של תורה כהוראת מרנן ורבנן שליט"א, במטרה לבנות ממלכה של תורה בימים אלו של קבלת התורה מאהבה. בימים הקרובים יפורסמו קווי המוקד המיוחדים ומערך ההתרמה בארץ ובחו"ל.

עטרת ישראל גיוס המונים הרב ברוך מרדכי אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד