י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שינויים דרמטיים ב'בחזית': אלה המינויים החדשים

מערכת 'בחזית' עברה מתיחת פנים משמעותית: החל מהחודש האחרון מנוהלת החברה על ידי המנכ"ל חזקי קופשיץ • כל הפרטים

שינויים דרמטיים ב'בחזית': אלה המינויים החדשים
מיקרופון. אילוסטרציה צילום: pixabay

מערכת ההפצה הדיגיטלית במגזר, 'בחזית', עברה מתיחת פנים משמעותית ול'בחדרי חרדים' נודע כי החל מהחודש האחרון מנוהלת החברה על ידי המנכ"ל הטרי, חזקי קופשיץ.

מינויו של קופשיץ בא בתקופה בה עברה החברה שדרוג משמעותי, הכולל בין היתר שורה של שירותים חדשים שמציעה החברה ללקוחותיה, ובכך הפכה הלכה למעשה למין משרד פרסום דיגיטלי חדש.

למרות זאת, לפחות כלפי חוץ, נראה כי ב'בחזית' מעדיפים להמשיך ולשדר "עסקים כרגיל". ככל הנראה, מתוך כוונה להמשיך ולהבליט את הערך המוסף שלה בתחומי ההפצות והדאטות במרשתת. בפועל, מספקת 'בחזית' מטריה דיגיטלית מלאה לעסקים, ובחודש האחרון היא אף החלה לנהל את כלל פעילויות הדיגיטל של 'מלכות וקסברגר'.

האגף הוותיק ביותר ב'בחזית', שהייתה אבן היסוד של החברה לפני כארבע שנים - יחסי ציבור וניהול מדיה לאמנים ומוזיקאים - עבר גם הוא שינוי משמעותי ולאחרונה החליף אייזיק שטיין את נתי בדש בתפעול האגף. שטיין פעיל מזה שנים בתחום ומוכר היטב בתעשיית הפקות האירועים המוסיקליות - מה שעשוי להביא להפניית לא מעט תקציבים ולקוחות חדשים מהתחום לשורות החברה.

משרדי החברה, ששכנו עד לאחרונה ברחוב יפו בירושלים, צפויים לעבור בשבוע הבא למגדל ב.ס.ר. 3 בבני ברק - אזור שזכה זה מכבר לכינוי "כיכר התקשורת החרדית". ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי ההחלטה על השינוי המבני המשמעותי בחברה, התקבלה לאחר כניסתם של שותפים חדשים בחברה.

בנוסף, הצטרף החודש ישראל רובין לחברה והופקד על מערך התוכן בניו-מדיה. חיים קרליץ ימשיך בתפקידו וינהל את מערך האסטרטגיה.

מ'בחזית' נמסר ל'בחדרי חרדים' כי "החברה אכן עוברת בימים אלה שדרוג משמעותי, מתוך מטרה לספק ללקוחותיה מטריה דיגיטלית מלאה תחת קורת גג אחת".

"לצד זאת", הדגישו ב'בחזית', "גם מערכת התוכן עומדת לקראת שדרוג משמעותי - בכמות, באיכות ובמגוון". בכך למעשה, ממשיכה 'בחזית' במודל שלה מאז היווסדה - הגעה לקהלים ממוקדים באמצעות תוכן המניע את הגולשים החרדים להירשם לתפוצות השונות שלה במרשתת. "מערכת התוכן תמשיך לפעול במודל הקיים, באמצעות רשימות תפוצה וערוצים ברשתות החברתיות ואין בכוונתנו להקים אתר תוכן בשלב זה". 

בחזית תקשורת ברנז'ה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד