י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"בעיות התחבורה והצפיפות מעבירות את החברות לזרועות ה"וובינר"

בעלי חברות מבינים שקשה יותר להביא אנשים לפגישות, כנסים ואירועים בגלל הצפיפות והפקקים בדרכים ושלל הבעיות בהם נתקלים בכבישים והעולם עובר ל- וובינר • זהר עמיהוד, מוביל ארגונים וחברות להעברת מסרים באמצעות האינטרנט ובעלים של חברה ישראלית המובילה בתחום, מסביר את ההתפתחות והחידוש בתחום

"בעיות התחבורה והצפיפות מעבירות את החברות לזרועות ה"וובינר"
זהר עמיהוד צילום: דני שביט

בעלי חברות מבינים שקשה יותר להביא אנשים לפגישות, כנסים ואירועים בגלל הצפיפות והפקקים בדרכים ושלל הבעיות בהם נתקלים בכבישים.

העולם עובר ל- וובינר. זהר עמיהוד, מוביל ארגונים וחברות להעברת מסרים באמצעות האינטרנט ובעלים של חברה ישראלית המובילה בתחום, מסביר את ההתפתחות והחידוש בתחום.

שלושה דו"חות שפורסמו לאחרונה מטעם: בנק ישראל, ארגון ה־OECD והבנק העולמי - מתארים את מדינת ישראל בתואר הלא-מחמיא-במיוחד "תקועה בפקק".

האמת היא שאף אחד מאיתנו לא זקוק לדוחות האלה כדי להבין שאכן אנחנו חיים ומתנהלים בפקק.

זה קורה לכל אחד ואחת מאיתנו בסיס יומי: פקקי התנועה הולכים וגדלים, מהירות הנסיעה הממוצעת בכבישים יורדת, זמן ההגעה למקום העבודה וממנו גדל והתוצאה? אנחנו מבלים יותר ויותר זמן על הכביש בדרך אל או בדרך מ, זוחלים לאיתנו בנתיב ומבזבזים זמן עבודה יקר דבר שגורם לפגיעה ביעילות העבודה.

מעבר לזה, השהייה המתמשכת בפקקים גורמת לאנשים להיות חסרי סבלנות, עצבניים ומוציאה את כל הרע שבהם.

כל אחד מאיתנו מנסה לנצח את הפקקים בשיטה כזו או אחרת: יש מי שיעשה שימוש באפליקציה, יש מי שינסה לעשות שימוש בתחבורה ציבורית, אבל, בסופו של דבר, מבין שזאת מלחמה אבודה - אנחנו בפקק. נקודה.

כמה פעמים שמעתם בכנס, הצגה, מופע או חתונה את בעל האירוע אומר: "נמתין לאלה שתקועים בפקקים"?

כמה פעמים ישיבות עם לקוחות, עובדים או ספקים לא התחילו בזמן בגלל שמי מהם היו תקועים בפקק?

אז מילא שאתם בזמן חופשה וחל עיכוב קצר, זה פוגע בזמן הפנוי שלכם, אבל כאשר העיכובים חלים על זמן עבודה זו פגיעה ביעילות העבודה ומישהו משלם את המחיר בכסף רב.

לעסקים עם סניפים או משווקים ברחבי הארץ, תקשורת יעילה היא קריטית להישרדות בשוק תחרותי ודינמי.

"כבר היום מבלים אזרחי ישראל בממוצע שעה וחצי ביום על הכביש, ובמשרדי התחבורה והאוצר מעריכים ש.. בשנים הקרובות צפוי כל נוסע לבזבז 60 דקות נוספות." נכתב בעיתון גלובס, 9/3/2016 וזה נכון, לצערנו הרב, כי אנחנו מרגישים את זה בכיס: שעות עבודה לא יעילות, בזבוז של דלק וגם יש לזה מחיר בבריאות שלנו.

בעל חברה שיש לה סניפים ברחבי הארץ, זה יכולה להיות חברת ביטוח, רשת מזון מהיר, אופנה, תכשיטים - בעל החברה עורך כנס של מנהלי חנויות ומנהלי אזור פעם בחודש במשרדי ההנהלה המפוארים במרכז הארץ.

דמיינו את גלית, מנהלת סניף של החברה בדרום הארץ, המתכוננת לקראת נסיעתה למרכז הארץ. היא מתעוררת בשעה 05:30, יוצאת מהבית בשעה 06:30 ומתחילה לנסוע לכיוון המרכז.

עד ראשון לציון, לערך, התנועה זורמת אבל אז גלית נכנסת לפקק התנועה הגדול של גוש דן. הפקק נע לאיטו וגלית מתעצבנת. מבזקי החדשות מרגיזים אותה ואפילו שי ולאה כבר לא מצליחים להצחיק אותה.

מכיון שהיא לא היתה היחידה שלא הגיעה בזמן, הפגישה לא התחילה בזמן, דבר שגרם לבזבוז עוד יותר גדול של זמן (וכסף) למי שכן הגיע.

כן, היו מעטים שהגיעו בזמן!

הצורך להדריך עובדים, ספקים או לקוחות קיים בכל ארגון גדול וזה עולה הרבה כסף: הוצאות נסיעה, ארוחת צהרים/כיבוד, חנייה והרבה זמן המבוזבז בנסיעה בכבישים.

אבל הכסף הגדול המבוזבז נמצא בפיריון העבודה. עובד שנמצא בפקק הוא עובד שלא נמצא בחנות, הוא עובד שלא נמצא במפעל, הוא עובד שלא נמצא במשרד.

כשהוא ברכב הוא לא עובד. כשהוא לא עובד, הוא לא מוכר, הוא לא מקדם, הוא לא משווק ושם טמון הכסף הגדול ההולך לאיבוד.

בכלכליסט כתבו ב- 29 לינואר 2019 כי "כבר היום הנזק השנתי עומד על 35 מיליארד שקל" - זה המון כסף!

הצורך בקיומן של ישיבות עם עובדים, ספקים ולקוחות אינו מוטל בספק, אבל האם קיימת דרך לייעל את התהליך, לחסוך בהוצאות ולשפר את יעילות העבודה? שואלים מנהלים רבים.

העלויות הגבוהות של קיום מפגשים פיזיים גורם למנהלים לרווח את המפגשים ובמקום פעם בחודש לקיים אותם פעם בשלושה חודשים, אבל אז נגרם נזק מסוג אחר.

תארו לכם חברה שמוציאה מוצר חדש לשוק וצריכה לתדרך את המשווקים שלה ברחבי הארץ. עצם המחשבה על ארגון כנס משווקים כזה גורם למנהל כאב ראש שמתחיל עם המחשבה על כל הלוגיסטיקה הכרוכה בשינוע עשרות אנשים, הזמן המבוזבז, העבודה שנפגעת - כל זה עולה הרבה כסף.

נשמע לכם מוכר?

אם היו אומרים לכם שאפשר להעביר את המסר שלכם בשידור חי באינטרנט לעשרות וגם למאות אנשים כאשר אתם במשרד וכל האחרים במקום עבודתם בלי צורך לשנע אותם ברחבי הארץ, הייתם רוצים לשמוע עוד?

אחת דרכים להעביר מסר בשידור חי למאות משתתפים כאשר כל אחד במקומו עם המכשיר שלו: מחשב שולחני, טאבלט, מכשיר נייד היא באמצעות שירותי וובינר, המסייעים לעסקים לקיים פגישה / הרצאה אינטרנטית באיכות שמע ו- וידאו גבוהה כדי להעביר את המסר שלהם במהירות, ביעילות, תוך חיסכון עצום של כסף וזמן.

וובינר משמש לעתים קרובות למטרות הדרכה פנימית של עובדים, הדרכה של ספקים, הדרכה של משווקים או לצורכי שיווק ומכירות.

וובינר זהו שידור חי, המשתתפים יכולים לשאול שאלות ולקבל תשובות בזמן אמת.

יש הקלטה: סרט וידאו בו יכול לצפות מי שלא נכח בוובינר או רוצה לראות ולשמוע פעם נוספת וגם לצרכים אחרים של החברה.

איך יתנהלו הדברים עם וובינר:

מנהל החברה יעביר הדרכות למנהלי הסניפים + מנהלי אזורים + מפקחים באמצעות מערכת וובינר, כאשר כל אחד ואחת מהם נמצא במקום הנוח לו.

המשמעות היא שהעובד הכי טוב בסניף יוכל להישאר בסניף ולהשתתף בהרצאה משם, העובדים לא יבזבזו שעות רבות על הכביש, לא יצרכו דלק, לא יזהמו את הסביבה ובכך נחסך כסף רב וזמן יקר.

התקשורת יעילה הרבה יותר והיכולת של המשתתפים לשאול את המציג שאלות בזמן אמת תורמת להבנה טובה יותר של התכנים.

וובינר הפך לכלי שיווקי וכלי עבודה ראשון במעלה. חברות רבות משתמשות בו לצורך קיום שיחה/הרצאה עם לקוחות, עובדים, ספקים וליצירת לידים.

זהו למעשה שידור חי באינטרנט.

דמיינו שאתם יושבים במשרד שלכם, פותחים מיקרופון, פותחים מצלמת אינטרנט, משתפים את מסך המחשב שלכם עם מאות אנשים היושבים בכל מקום, עם כל מכשיר המחובר לאינטרנט.

העסק מתייעל, חוסכים בזמן ובמקביל משפרים את התקשורת הפנים ארגונית.

זהר עמיהוד, מומחה וובינר ו- וידאו בשידור חי באינטרנט שיעזרו לך להשיג את היעדים העסקיים שלך, יותר במהירות, יותר בנוחות ויחסכו לך כסף רב. בעל חברה הנותנת שירותי וובינר ושיחות ועידה

 

פגישות שידור חי וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד