י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נס של ממש

הלוחמים החרדים חיסלו מחבל בקרית ארבע

רק לאחרונה הם עלו לאבטח את גזרת חברון, וכבר הצליחו בחסדי השם החיילים החרדים לחסל מחבל נתעב ולסכל פיגוע גדול | על ניסיך: דקות ספורות לאחר ניסיון הפיגוע, אמורה הייתה להגיע למקום הסעת ילדים 

הלוחמים החרדים חיסלו מחבל בקרית ארבע
הזירה בחברון צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

שבועיים אחרי הפרסום הראשון ב'בחדרי חרדים' כי לוחמי פלוגת תומר עלו לאבטח את את גזרת חברון, החיילים החרדים הם שחיסלו את המחבל שהגיע לבצע פיגוע דקירה.

חיילי פלוגת תומר בגדוד רותם שבחטיבת גבעתי שהתגייסו במחזור אוגוסט 18 חיסלו בשעות הצהרים (שלישי) מחבל שהצליח לחדור לבית השלום בחברון במטרה לבצע פיגוע. 

מתברר כי לוחמי צה"ל זיהו מחבל חמוש בסכין שרץ לעברם, החיילים הדפו את המחבל שרץ לעבר מבנה אזרחי סמוך המכונה "בית השלום", כאשר הוא חמוש בסכין. המחבל יאסר פאוזי א-שוויקי, תושב חברון בן 27, נורה על ידי הלוחמים וחוסל. בפיגוע לא היו נפגעים מלבד המחבל.

מדובר בנס של ממש, מאחר ודקות ספורות לאחר ניסיון הפיגוע, אמורה הייתה להגיע למקום הסעת ילדים שסיימו את יום הלימודים בבית הספר.

המחבל הגיע לאיזור ברכב עם לוחית רישוי פלסטינית. התושבים המקומיים הגיעו לבית השלום ורקדו עם שירי פורים על הנס הגדול שאירע.

"ארגון שחר גאה בחיילים המסורים שמגנים בחירוף נפש על מדינת ישראל, על החיסול המהיר והמדוייק של המחבל הנתעב שהגיע לרצוח יהודים" נמסר מארגון שחר המלווה את חיילי פלוגת תומר. "החיילים שלנו הורגים חיות אדם - ואינם נחשבים לחיות אדם".

פלוגת 'תומר', אליה מתקבלים בוגרי מוסדות חרדיים בלבד המקיימים אורח חיים דתי, זו שהוקמה ביוזמתו ובעידודו של מפקד החטיבה דאז עופר וינטר, עלו לפני שבועיים לתפוס קו בגזרת חברון, שנחשבת למאוד מורכבת, עקב מרקם החיים העדין בין יהודים לערבים המתגוררים בסביבה.

פלוגת תומר חטיבת גבעתי חיסול מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד