י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ברקע החקירות והתחקירים

האזינו: השיחה המבוימת לעוזריו של ליצמן

ימים לא קלים עוברים סגן השר ליצמן ועוזריו הקרובים לו. בתכנית 'על הקצה' ב'קול ברמה' יזמו פנייה פיקטיבית לשלושת העוזרים הנמרצים והופתעו מהמהירות בה טופלה הפנייה שהגיעה כביכול מאדם שאינו חרדי וזאת מבלי שהמסייעים בדקו במי מדובר • האזינו 

האזינו: השיחה המבוימת לעוזריו של ליצמן
ליצמן ובבצ'יק צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בימים האחרונים סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן, חווה מתקפה תקשורתית מצד כלי תקשורת חילוניים, כשלצד זה הוא נחקר כבר פעמיים במשרדי להב 433 במסגרת הסיוע לאנשים שונים אשר פנו ללשכתו. 

מגישי התכנית 'על הקצה' בהגשת יעקב גרודקה וישראל כהן ברדיו 'קול ברמה', הרימו את הכפפה והחליטו לבדוק זאת בעצמם, האם עוזרי סגן השר, מסייעים דווקא למקורבים, או לכל פונה באשר הוא מבלי לבדוק בציציותיו.

במסגרת התכנית ביים איש 'קול ברמה' ישראל קליין - פנייה לשלושת עוזריו של סגן השר, מוטי בבצ'יק, חיים יוסטמן ויעקב דז'דק, ובתוך רבע שעה הפנייה טופלה.

צמד המגישים; יעקב גרודקה וישראל כהן

קליין הציג עצמו כאדם בשם אופיר רפול, בנה של מלכה רפול בת ה-63 מפתח תקווה, השוכבת בחדר המיון בבית החולים שיבא בתל השומר כבר כמה שעות ובקשתו מהם היתה קטנה ופשוטה - לדאוג לכך שיקדמו את העלתה למחלקה.  

חרף החקירות והתחקירים בימים אלה, העוזרים בבצ'יק, יוסטמן ודז'דק ענו לטלפון בתוך מספר שניות והביעו נכונות לטפל במקרה.

באופן מפתיע, בתוך 15 דקות מרגע הפנייה התקבלה תשובה מלשכת סגן השר על כך שבביה"ח לא מכירים אשה בשם 'מלכה רפול' וכי יש טעות בפרטי האישה.

האזינו לשיחה המלאה:

 

שיחה מבויימת יעקב גרודקה ישראל כהן יעקב ליצמן סגן שר הבריאות מוטי בבצ'יק יוסטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד