ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בעוטף עזה

גנץ מאיים: "אם צריך, נחזור לסיכולים ממוקדים"

יו"ר כחול לבן בני גנץ, הגיע לעוטף עזה ושיגר איום כלפי השכנים מעבר לגבול: "אם יתקפו אותנו - נפעיל מדיניות קשוחה ואם צריך נחזור לסיכולים ממוקדים"

גנץ מאיים: "אם צריך, נחזור לסיכולים ממוקדים"
אשכנזי, לפיד, גנץ ויעלון צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

חברי הנהגת כחול לבן ביקרו היום (רביעי) בכפר עזה. במהלך הביקור, התייחס בני גנץ לדברי נפתלי בנט שהשווה בינו לחמאס, ואמר "לא פלא שבממשלה שמאמצת כהניסטים, שר חינוך מרשה לעצמו להסית נגד מוסדות המדינה הכי חשובים. בממשלה שלי זה לא יקרה".

גנץ אמר כי ב-3.5 השנים שאחרי צוק איתן, היה שקט מוחלט בישובי עוטף עזה. "לא רקטות, לא בלונים, לא עפיפונים. אבל חוץ מקידום המכשול - לא נעשה כלום. אנחנו נשנה את המדיניות הנרפית ונפעיל מדיניות קשוחה".

לדבריו, "נדרוש את החזרת השבויים והנעדרים, נקדם סיוע לתושבים ברצועה בלי התפשרות על ביטחון, אם יתקפו אותנו - נפעיל מדיניות קשוחה ואם צריך נחזור לסיכולים ממוקדים. בחמאס מבינים מה שאמרנו".

משה (בוגי) יעלון אמר "אלה שמאחורינו פה ברצועת עזה ומנהיגי החמאס, מכירים אותנו. הם מכירים אותנו מעופרת יצוקה, מעמוד ענן ומצוק איתן. מאיתנו אתם לא שומעים דברי רהב - אנחנו עשינו ואנחנו אלה שנעשה".

"כשהתחילו להפריח פה בלונים ועפיפוני טרור, הזלזול הזה הוביל אותנו להסלמה" אמר יעלון. "הפרת ריבונות היא קו אדום ועליה משלמים מחיר. זו השפה במזרח התיכון וזה מה שאנחנו מתכוונים לעשות, לא לדבר דברי רהב".

גבי אשכנזי אמר כי "צעירים החליטו למרות המציאות הלא פשוטה כאן, לבנות בית ולגדל משפחה. הם דורשים ביטחון ותחושת ביטחון. המציאות כאן בלתי נסבלת. לא יתכן שאיזור שלם יהיה בן ערובה של חמאס. זה כישלון של מדיניות חלשה. אנחנו נחליף את זה בפחות דיבורים ויותר מעשים. ובעוצמה".

חמאס בני גנץ עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד