י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ביטחון מלא עם מעקה ברזל

מעקה ברזל למדרגות הוא תוספת עיצובית יפה וייחודית שבנוסף גם מבטיחה בטיחות מרבית ושמירה מנפילה של כל דיירי הבית • המעקה הינו אביזר בטיחותי שמסייע בטיפוס וירידה במדרגות, ומאפשר שימוש יומיומי ונוח בכל חלקי הבית

ביטחון מלא עם מעקה ברזל
מעקה ברזל צילום: אלופי הברזל

מעקה ברזל למדרגות הוא תוספת עיצובית יפה וייחודית שבנוסף גם מבטיחה בטיחות מרבית ושמירה מנפילה של כל דיירי הבית. המעקה הינו אביזר בטיחותי שמסייע בטיפוס וירידה במדרגות, ומאפשר שימוש יומיומי ונוח בכל חלקי הבית. אפשר למקם את המעקות בחלקו הפנימי של הבית כאשר הם נמצאים לצד דופן המדרגות, או במרפסת שמש וניתן גם להתקין מעקה ברזל מחוץ לבית, בחדר המדרגות, בתוך בריכות שחייה ועוד.

ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מעקות ברזל שכל אחד מהם יתאים למצב שונה בתכלית. לדוגמא, מעקה ספירלי יוכל לחסוך מקום רב בחלל, אך הוא גם יהיה פחות נוח לטיפוס ולא יתאים לכל אחד. מעקה שמשלב ברזל עם עץ או זכוכית יוכל לשדרג את המראה של הבית וניתן גם לבצע פרזול מיוחד, זוויות ומעקות שכוללים מאחזי יד או נטולי מאחזים.

מהו מעקה ברזל?

מדובר על בחירה איכותית ופתרון מצוין למקרה של מספר קומות בבית או במשרד. כמובן שבמקרה כזה יהיה עלינו להתקין גם מערכות מעבר בטיחותיות. על המעקה להיות חזק ועמיד, אך עם זאת ייצוגי ומודרני. חברה מקצועית תשתמש בטכנולוגיות חדישות לייצור ולהתקנה של המעקה כאשר מדובר על התקנה מהירה ואיכותית מבלי להתפשר על איכות חומרי הגלם או העבודה.

מעקה ברזל למדרגות הוא בעל יתרונות רבים, החל מחוזקו הרב, דרך העמידות שלו לאורך שנים ארוכות וכלה במראה הייצוגי שלו שהופך על חלל להרבה יותר מעניין ומאתגר. אמנם יהיה עלינו לתחזק את המעקה מידי כמה זמן ולצבוע אותו לפחות אחת לשנה שנתיים, אך ניתן לבצע זאת על ידי פניה לחברה מקצועית ומנוסה. אם מדובר על מעקה שממוקם מחוץ לבית אז כדאי לוודא שהוא צבוע בצבע עמיד לפגעי מזג האוויר. עלויות מעקה ברזל משתנות הרבה בגלל השוני בין העיצובים השונים. יש מעקות שהעיצוב שלהם קל יותר ליצירה, וישנם כאלו שיותר מורכבים ומצריכים זמן רב לייצר אותם. לעיון במחירי מעקה ברזל השונים תוכלו להיכנס לאתר אלופי הברזל ולהתרשם ממגוון סוגי המעקות והמחירים הממוצעים שלהם בשוק.

סגנון מיוחד משלכם

מעקה ברזל למדרגות יאפשר לכם להפוך את הבית למסוגנן יותר וכל מי שיבקר בו יתרשם מהעיצוב המושלם של מעקה ברזל חזק ואיכותי.

  • אם אתם דוגלים בעיצוב מודרני, כדאי לבחור במעקה שמכיל עיצובים מודרניים.
  • לבתים בעיצוב כפרי מומלץ לבחור במעקה בסגנון זה, וישנו מגוון רחב מאוד של אפשרויות.
  • ניתן גם להתאים את מעקה הברזל לדלת הבית ולאפשר רצף עיצובי שיזרום בין כל החדרים.

ככל שמדובר על תוספות עיצוביות ובטיחותיות שונות, ניתן לשלב גופי תאורה בגובה של 20 ס"מ כך שכל מדרגה תיראה והסיכוי לנפילות יקטן באופן משמעותי. שילוב של פרופילים במעקה ברזל עדיף שיהיה לגובה ולא לרוחב, התקנה של פרופילים לרוחב היא מסוכנת שכן ילדים עלולים לטפס על המעקה ולהיפגע. בכל מקרה המרחק בין הפרופילים לא יהיה יותר מאשר 11 ס"מ.

עיצוב אישי

ניתן להזמין עיצוב אישי שייחד את העיצוב של הבית שלכם ויהפוך אותו למיוחד, את המעקה מתקינים על פי מידות מדויקות שנלקחות לפני הייצור במפעלי החברה. בחברת אלופי הברזל תוכלו למצוא את המעקה המתאים ביותר לדרישותיכם ולקבל התקנה מקצועית עם שירות מעולה. היכנסו לאתר אלופי הברזל וקבלו הצעות משתלמות.

מעקה מעקה בטיחות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד