י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כחול שחור

בני גנץ ספג אתמול מהלומה מכריעה // דעה

קמפיין הבחירות של הרמטכ"ל לשעבר שנפתח בקול תרועה רמה, ספג אמש מהלומה מכריעה, נוק אאוט שממנה הדרך לצלילה בסקרים נראית בטוחה • טור דעה מאת יחיאל גלאי

בני גנץ ספג אתמול מהלומה מכריעה // דעה
בני גנץ צילום: Gili Yaari /Flash90

בצל ירי הרקטות מעזה לעבר גוש דן, חשיפתו של עמית סגל אמש (חמישי) בדבר הפריצה האירנית למכשיר הסמארטפון של מועמד 'כחול לבן' לראשות הממשלה בני גנץ ושאיבת כל המידע שעליו, נדחקה לפינה.

אך למהלך האקינג שביצעו האיראנים לפני כארבע שנים אל מול חוסר הזהירות של הרמטכ"ל בדימוס יש משמעות קריטית לעתידו הפוליטי.

ארה"ב היתה כמרקחה בשנים האחרונות בנוגע למידע שאולי יש בידי הקרמלין על הנשיא דולנד טראמפ. יש הטוענים בתוקף שאין ספק שאכן מידע שערורייתי מפליל שכזה נמצא בידי הרוסים, בטח לאור עברו הבעייתי של הנשיא, מה שמגביל את מדיניותו אל מול מוסקבה בשלל נושאים שחשובים למדיניות החוץ של ארה"ב.

הרשת לועגת לגנץ

הדיווח אמש ב'חדשות 12' על הפריצה למכשירו האישי של גנץ, מהווה אבן דרך במערכת הבחירות הסוערות שלנו וככל הנראה גונזת את חלומם של בני גנץ ויאיר לפיד לרשת את כיסאו של נתניהו. יותר מכך, גם לכהן בתפקיד רגיש כמו שר בטחון או חבר בקבינט הביטחוני, נראה בעייתי עבור גנץ לאור העובדות.

אם כן, הקמפיין של גנץ שהחל בסערה והמשיך בעצלתיים עם דיווחים עיקשים על חילוקי דעות. ספג אמש מהלומה אחרונה, 'נוק אאוט' אם תרצו. מכאן, הדרך לצלילה בסקרים של 'כחול לבן', נראית בטוחה מתמיד.

איראן בני גנץ אבטחת סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד