י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"סיפור הזוי לחלוטין"

קרב האשמות סביב פריצת הנייד של גנץ

קרב האשמות סביב הפריצה של האיראנים לטלפון הנייד של גנץ • גנץ: "מישהו מוציא סיפור פוליטי רכילותי הזוי לחלוטין" • הליכוד: "לא קשורים לפרסומים בעניינו של גנץ בשום צורה"

קרב האשמות סביב פריצת הנייד של גנץ
בני גנץ ובנימין נתניהו צילום: הדס פרוש ויונתן זינדל, פלאש 90

קרב האשמות סביב הפריצה של האיראנים לטלפון הנייד של הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, לאחר שגנץ סירב אתמול (שישי) להתייחס לנושא ורימז כי מדובר בהדלפה של לשכת ראש הממשלה.

בדברים שאמר בסמוך לכניסת השבת בגבול רצועת עזה, רמז גנץ על כך שההדלפה הגיעה מכיוונו של הליכוד וראש הממשלה כדי לפגוע במעמדו ואמר כי "מישהו מוציא סיפור פוליטי רכילותי הזוי לחלוטין; מה שהיה לי להגיד, מסרתי. לא נתון לשום סחיטה".

בליכוד מיהרו להגיב ומסרו כי, "ראש הממשלה והליכוד לא קשורים לפרסומים בעניינו של גנץ בשום צורה".

בליכוד הוסיפו ותקפו: "לעומת זאת, גנץ, שעומד ליד הגדר ואומר שצריך להיות יותר תקיפים, תמך בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן והשתתף באירוע לזכר 1000 מחבלי חמאס שנהרגו במבצע צוק איתן" .

עוד טרם כניסת השבת, הגיבו בכחול לבן לבן לטענות הליכוד ומטעמם נמסר: "נתניהו משתפר. שלושה שקרים בהודעה של 36 מילים זה שיא חדש. הוא כן עומד מאחורי הפרסומים על הטלפון".

עוד נמסר כי, "גנץ לא תמך בהסכם הגרעין, הוא היה אז בכלל במדים"; בכחול לבן מסרו עוד כי, "גנץ לא היה באזכרה למחבלים (וגם לא שחרר 1027 מחבלים כמו שעשה נתניהו בעסקת שליט)".

בליכוד השיבו ותקפו הערב את כחול לבן ואמרו כי, "השב"כ אישר כי ראש הממשלה לא ידע דבר בעניינו של גנץ זהו ניסיון של גנץ לסלף את העובדה כי המשטר האירנית תומכת בהם בזמן שהם תמכו בהסכם האירני".

בני גנץ בנימין נתניהו פריצה איראנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד