י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קרעו שערי שמיים

התפללו: ראש הישיבה נפצע אנושות בפיגוע

פיגוע הירי הבוקר באריאל: נפצע באורח אנוש הרב אחיעד אטינגר מהיישוב עלי, בן 47, אב ל-12 ילדים • בפיגוע נרצח חייל צה"ל הי"ד ונפצע קשה חייל נוסף

התפללו: ראש הישיבה נפצע אנושות בפיגוע
הרב אחיעד אטינגר צילום: נדב גולדשטיין/TPS

בפיגוע הירי הבוקר באריאל, נפצע באורח אנוש הרב אחיעד אטינגר מהיישוב עלי, בן 47, אב ל-12 ילדים. בנוסף, בפיגוע נרצח חייל צה"ל הי"ד ונפצע קשה חייל נוסף.

הרב אטינגר, הוא דמות מוכרת מאוד בקרב הציבור הדתי לאומי בישראל והוא עומד בראש ישיבת "עוז ואמונה" שהוקמה בלב שכונת נווה שאנן בתל אביב במטרה לחזק ולשקם את השכונה ואת תושביה היהודים ולהזרים דם חדש בעורקיה.

העתירו בתפילה עבור הפצוע, הרב אחיעד בן כרמית לרפואה שלמה בתוך שאחר חולי ישראל.

מיכאל בן ארי, המועמד של 'עוצמה יהודית' לכנסת, צייץ בחשבון הטוויטר כי "ראש הישיבה בדרום תל אביב - בתחנה מרכזית הישנה פגשתי את האיש הקדוש הזה לפני כמה ימים שוקד על תלמודו בבית הכנסת שהיה נטוש והוא הפך אותו למרכז של תורה; מתפללים להחלמתו".

שפי פז, מובילת מאבק דרום תל אביב, התייחסה לפיגוע ואמרה כי "הרב אחיעד אטינגר הוא בשבילי החיבור בין דרום תל אביב להתיישבות ביהודה ושומרון, בין חילוניים לדתיים, בין שני עולמות כל כך שונים שהתחברו בדרך שהיא כמעט פלא".

לדבריה: "הישיבה שהוא מוביל ומנהל בנווה שאנן היא נווה מדבר למעט התושבים שנשארו שם, ובית פתוח לנו, הפעילים. אתמול בלילה היו מהומות בנווה שאנן. היום בבוקר הרב אטינגר נפצע בפיגוע בשומרון. ואין סמלי יותר מהכאב המשתק על אדם שעשה את החיבור הזה. אנו מתפללים עבורו ומקווים להחלמתו המלאה".

במקביל, כוחות גדולים של צה"ל, שב"כ ויחידות נוספות עורכים סריקות נרחבות לאיתור המחבל או המחבלים שביצעו את הפיגוע, כאשר המאמץ המרכזי נערך בכפר בורקין, 5 ק"מ מג'נין.

צומת אריאל פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד