ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מרהיב: קמפיין בינלאומי חדש, מעורר ופורץ דרך

המראה האומנותי של קמפיין ג'רוזלם אסטייטס בשנלר • בקמפיין אומנותי שנוצר תוך שיתוף פעולה חובק יבשות עם מיטב אמני הצילום, ההדמיה והפרסום, בסגנון פורץ דרך, ושונה מכל מה שהיה מקובל עד כה בתחום, כראוי לפרויקט ייחודי הממוצב בפסגת מיזמי המגורים בירושלים

מרהיב: קמפיין בינלאומי חדש, מעורר ופורץ דרך
צילומים מהפרוייקט צילום: ארין אלמס / זואי ברקוביץ'/ חיים שוורץ

עוד כשהיה עדיין על הנייר, פרויקט הבניה היוקרתי ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר בירושלים חתום על חידושים, הצבת סטנדרטים גבוהים ותקדימיים בתחום תעשיית הבנייה בירושלים, נראות, והקפדה גם על הדברים ה"קטנים".

לכן, כמעט ולא מפתיע שכעת, מגיע השלב האומנותי: קו פרסומי חדש בהשקעה שטרם נראתה כמותה, שילווה את הפרויקט בתקופה הקרובה .“Come Build Your Legacy” מדובר בקמפיין אמנותי שנוצר תוך שיתוף פעולה חובק יבשות עם מיטב אמני הצילום, ההדמיה והפרסום, בסגנון פורץ דרך, ושונה מכל מה שהיה מקובל עד כה בתחום, כראוי לפרויקט ייחודי הממוצב בפסגת מיזמי המגורים בירושלים.

צוות השיווק בישראל ומשרד הפרסום 'פרונט' המלווה את הפרויקט מראשיתו, יחד עם משרד הפרסום הניו יורקי המעולה PTEX בהובלת מנהל הקריאייטיב מוטי לנדאו ומוחות מבריקים והיצירתיים לצידו, על מנת לדבר גם בשפתו של קהל היעד שלנו בחו"ל.

בתהליך ליהוק קפדני נבחרו אמני הצילום והוויז'ואל הבינלאומיים אריק אלמס וזואי ברקוביץ שיצרו סדרה של תמונות מרהיבות המעבירות את התחושה המיוחדת, ואת החזון שעומד מאחורי הפרויקט ההיסטורי ג'רוזלם אסטייטס בשנלר. תוך איזון בין ההיבט המעשי והעובדתי לתחושה הפואטית המשקפת רגש וחוויה. פתיח לשורה ארוכה של יצירות עוצרות נשימה המבטאות את המסר המיוחד וההבטחה ליצירת מגורים חדשה ברמה שטרם נראתה כמוה בירושלים.

זואי ברקוביץ' צלמת מוערכת בארה"ב הגיעה ארצה במיוחד לשבוע הצילומים, כשאל הצוות מצטרף הצלם חיים שוורץ וצוות מורחב שהפיק סשן צילומי אווירה אמנותיים בסגנונה הייחודי. הצילומים בוצעו בתוך הדירה לדוגמה באתר, ובנקודות ירושלמיות אופייניות בסביבתו המשקפות סצינות אווירה משפחתיות, משובבות עין המתחוללות בתוך החוויה הירושלמית המרגשת בעיר הנצח.

צילומים מהפרוייקט - קרדיט: ארין אלמס / זואי ברקוביץ'/ חיים שוורץ

צילום נוסף בוצע בארה"ב על ידי אמן הוויז'ואל והפוסט פרודקשן הייחודי אריק אלמס בסן פרנסיסקו קליפורניה. אריק חתום אומנותית על קמפיינים למותגים הנחשבים ביותר בעולם כמו טויוטה, ריץ קרלטון, נייק, אבסולוט ועוד.

התמונות המדהימות שישמשו את הקמפיין הבינלאומי, הן פרי תוצר של שיתוף פעולה של עשרות אנשי מקצוע נחשבים שחלקו אמונה משותפת בחזון הפרויקט ובאסטרטגיה הפרסומית של מוצר יוקרה כמו ג'רוזלם אסטייטס. "התמונות החדשות לא אמורות רק לעשות באזז וחשיפה רחבה, אלא לדבר בשפה אינטליגנטית עם קהל היעד בארץ ובחו"ל, ולרגש אותו דרך הלב והכמיהה לירושלים השלמה.

לפרטים נוספים הכנסו לכאן>>>

ירושלים אומנות בנייה ג'רוזלם אסטייטס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד