ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בגלל הפריצה

אש בערוץ 12: עמית סגל נגד הקולגה הבכיר

הכתב הפוליטי של חדשות ערוץ 12 עמית סגל נתון בעת האחרונה למתקפות חוזרות ונשנות מצד עמיתים למקצוע שהשתייכותו למחנה הימין, לצנינים בעיניהם | והפעם בסדרה: סגל נגד פינס

אש בערוץ 12: עמית סגל נגד הקולגה הבכיר
עמית סגל צילום: פלאש 90

מאבקיו של עיתונאי חדשות ערוץ 12 עמית סגל בעיתונאים שתוקפים אותו בשל הצד הפוליטי עמו מזוהה עולים שלב במערכת הבחירות, במיוחד לאור חשיפתו על פריצת האיראנים למכשיר הסלולארי של מנהיג מפלגת 'כחול לבן' בני גנץ.

ברשתות החברתיות, באולפנים ובערוצים השונים, הוטחה ביקורת חריפה כלפי סגל אשר פרסם את הפרשייה כשבין היתר אף היו מי שקראו להביאו לחקירה ולברר מי הדליף לו את הסקופ הלוהט.

בציוץ שפרסם בטוויטר, תקף סגל את הקולגה שלו לערוץ הטלוויזיה גיא פינס, מפיק ומגיש את התוכנית 'ערב טוב עם גיא פינס'. סגל כתב, "צפו: גיא פינס מרטווט הצעה לעצור כתב בערוצו רק כי ההדלפה באה לו לא טוב. מה יהיה הסוף מה".

כוונתו של סגל הייתה לתגובה שפרסם אחד מעוקביו, "הם יהיו הנקמה שלך על זה שהליכוד לא יהיה בשלטון ולו אני ראש השב"כ עוצר אותך במיידית ומבקש לדעת את המקור שהדליף לך על הפלאפון של גנץ", כאשר עמיתו לערוץ הטלוויזיה צייץ מחדש וסימן לייק לדברים.

גיא פינס השיב מלחמה וצייץ בתגובה לסגל: "יאללה יאללה. בוא תעשה עלי סיבוב, יביא עוד טראפיק. בטוויטר מכינים פופקורן ומחככים כפיים בציפיה. לגופו של עניין: ההדלפה שלך דווקא באה לי ממש בטוב, תמשיך להביא חדשות, ותהיה בטוח שאני לא עובד אצל אף אחד. לך להיסטוריית הציוצים שלי ביממה האחרונה ותתרשם במקום לנהל פה מלחמות אגו מיותרות".

פינס הבהיר בציוץ אחר כי "חס וחלילה שיעצרו עיתונאי שעושה את עבודתו אל תכניסו לי מילים לפה".

עמית סגל בני גנץ גיא פינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד