י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מכת פריצות?

גנץ לא לבד: האיראנים פרצו גם לאהוד ברק

האם אנו צפויים לסדרת פרסומים כאלה ובעיקר למטר של מידע רגיש, אשר צפוי לצוף בקרוב ברשתות החברתיות? • על פי פרסום אמש ב'ערוץ 12' - גם אהוד ברק חווה פריצה למחשב ולנייד האישי • על פי הדיווח: השב"כ הזהיר לאחרונה את ברק; ההערכה - האיראניים לא פרצו בעצמם

גנץ לא לבד: האיראנים פרצו גם לאהוד ברק
אהוד ברק צילום: פלאש 90

לא רק בני גנץ: העיתונאית אילנה דיין חשפה אמש (ראשון) בתכניתה 'עובדה' ב'ערוץ 12' כי גורמי מודיעין איראניים הצליחו לחדור אל תוך המחשב והטלפון הנייד של ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר אהוד ברק.

על פי הדיווח, השב"כ הזהיר לאחרונה את ברק בדבר הפריצה וההערכה היא כי אנשי המודיעין האיראניים לא פרצו בעצמם, אלא רכשו את החומר מהאקרים מקצוענים שהצליחו לשים ידם על תוכן המחשב והנייד של ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר. 

נזכיר, כי ביום חמישי האחרון חשף הכתב הפוליטי של הערוץ עמית סגל, כי האיראניים הצליחו לחדור למכשיר הסלולר של הרמטכ"ל לשעבר רא"ל בני גנץ, המתמודד מטעם מפלגת 'כחול לבן' על ראשות הממשלה.

סגל דיווח כי אנשי שב"כ נפגשו עם גנץ והדריכו אותו כיצד לנהוג מעתה ואף הכינו אותו למקרה שיופצו פרטים אודותיו מתישהו ממה שהצליחו אותם גורמים עוינים לקחת ממכשירו.

במפלגת 'כחול לבן' כעסו על הפרסום בעיתוי זה, פחות משלושים יום לפני הבחירות, פרסום שלילי שמסב נזק למפלגה שמנסה לראשונה להביס את נתניהו מראשות הממשלה. הם הפנו אצבע מאשימה כלפי לשכתו וסבורים כי הוא אשר דאג להעביר את המידע הרגיש והסודי לידי הכתב עמית סגל.

למרות זאת, העיתונאי בן כספית שאינו נמנה על אהודי נתניהו, פרסם אתמול ב'מעריב', "מסקנתי היא שהסיכוי שנתניהו עומד מאחורי ההדלפה הזו נמוך למדי", לדבריו, "על פי מיטב הבדיקות, זה לא קרה. זאת ועוד: על פי רוב הסימנים, אנשי נתניהו הופתעו מהפרסום של עמית סגל ביום חמישי בשמונה בערב".

בן כספית המליץ לגנץ לעשות בדק בית פנימי, כשלדבריו, ההדלפות והרמיזות על "עניינים מביכים" או "פרשות אישיות" מגיעות מהחצר הפנימית הקרובה ביותר של גנץ. יש לרמטכ"ל לשעבר שובל לא פשוט של מערכות יחסים סבוכות שהוא מושך אחריו, כולל לא מעט אנשים שחשים נבגדים. שם הוא צריך לחפש את ההדלפות, הרמיזות והפרטים המביכים. זה לא נתניהו.

בני גנץ אהוד ברק איראנים פריצה למחשב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד