י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
איפור במבי

איפור פנים לפורים: כך תציירו במבי. צפו

תמיד מתוק, תמיד הולך, ואין הרבה מה להתבלבל. איפור פנים של במבי לפורים תמיד יהיה נכון ויעשה את העבודה. לאלו שלא רוצים תחפושת מלאה אבל כן רוצים להתחפש, לאלו שאוהבות להתאפר, או פשוט למי שרוצה להתחפש לבמבי

איפור פנים לפורים: כך תציירו במבי. צפו
איפור במבי צילום: באדיבות המצלם

תמיד מתוק, תמיד הולך, ואין הרבה מה להתבלבל. איפור פנים של במבי לפורים תמיד יהיה נכון ויעשה את העבודה. לאלו שלא רוצים תחפושת מלאה אבל כן רוצים להתחפש, לאלו שאוהבות להתאפר, או פשוט למי שרוצה להתחפש לבמבי..

קבלו את הבמבי המתוק בכמה שלבים פשוטים, כך שכל אחת יכולה להצליח. אני ממליצה לכן לראות את הסרטון לפני שמתחילות, על מנת להבין בצורה הטובה ביותר. מלבד האיפור, הוספתי קשת עם קרני אייל שקניתי בחנות סטוק בעשרה שקלים.

חוץ מהאיפור הוספתי קשת עם קרני אייל שקניתי בחנות סטוק בעשרה שקלים.

בשביל האיפור השתמשתי במייקאפ בגוון כהה מעט יותר מגוון העור של הילדה, קונסילר מאיר, מסקרה, ברונזר משזף וקונטור עם תת גוון אפרפר מעט. אין צורך להשתמש במוצרים יקרים, וגם לא לקנות שום דבר במיוחד. מאמינה שיש לכן הכל בבית. (אם אין לכן קונטור - לא נורא. לא חייבים.)

בנוסף השתמשתי בפלטת צבעי מים לפנים של פורים,מתוכה השתמשתי בגוונים שחור, לבן ומעט חום מבריק.

(גם זה לא משהו שחייבים לקנות. במקום השחור אפשר להשתמש באיילינר ג'ל או עפרון שחור. במקום הלבן- מייקאפ לבן או צבע לפנים של פורים שקונים בכל חנות ובמקום החום- צללית שימרית חומה.

התחלתי בלמרוח מייקאפ על כל הפנים בצורה אחידה. לאחר מכן מרחתי קונסילר מאיר מתחת לעיניים, וירדתי איתו מעט למטה עד עצמות הלחיים.

עוברים לברונזר. כאן קחו את זה רחוק. תעמיסו ברונזר מתחת לעצמות הלחיים, בקו השיער והמצח, מעט גם מתחת ללסת. אנחנו בעצם מנסים ליצור מראה כתמתם כמו במבי, אך לא להגזים יותר מידי ולהכתים. טשטשו היטב.

אחרי הברונזר נעשה קונטור. מתחת לעצמות הלחיים נייצר פסים אלכסוניים מגוון חום קר, לא הרבה, רק כדי לחדד את הפנים ולהשוות להן מראה "חייתי" יותר.  כמו כן נעבור מעט בקו השיער, וגם בצידי האף, לשוות לו מראה צר יותר.

הבסיס מוכן. נעבור לעיניים.

מאד פשוט ובלי הרבה התחכמויות- מפלטת צבעי מים לפורים הנחתי חום עם נצנוץ קל על כל העפעף, ומשכתי החוצה בצורה חתולית. לאחר מכן עברתי לשחור, משכתי פס בעובי בינוני בקו הריסים וגם אותו משכתי החוצה בצורה חתולית. מסקרה על הריסים העליונים וסיימנו עם העיניים.

 עוברים לחלק הכיפי- הנקודות הלבנות. עם הגוון הלבן בפלטה יצרתי בעזרת מברשת עפרון נקודות בגדלים שונים ובמיקומים לא אחידים. אין כאן מדע מדויק, פשוט פזרו נקודות לפי טעמכם על המצח, הלחיים והאף.

מסיימים  עם השחור שוב- מציירים משולש קטן על קצה האף, מושכים ממנו קו צר עד השפה וממלאים את כולה בשחור. (שימו לב, זה צריך להיות קוים ישרים ואלכסוניים, ולא כמו שמורחים אודם בדיוק על קו השפתיים. בסרטון זה נראה ברור.) צובעים את השפה העליונה בלבד ומנקים שאריות מהשפה התחתונה.

מניחים את הקשת וזהו :)

פורים איפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד