י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שני בחורים ניצלו בפיגוע

"פתאום שמעתי בום פסיכי, אש וחום נורא"

שני תלמידי הישיבה הגבוהה באלון מורה, היו בדרכם אל ביתם ממסיבת פורים כאשר נזרק לעברם בקבוק תבערה • אחד מהם מתאר: "ב"ה היה לנו נס גדול גדול"

"פתאום שמעתי בום פסיכי, אש וחום נורא"
בקבוק תבערה צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

איתמר ליפשיץ ובניה כהן, תלמידי הישיבה הגבוהה באלון מורה, נפצעו קל הערב (חמישי) מזריקת בקבוק תבערה לעבר הרכב בו נסעו בין איתמר לאלון מורה, האירוע התרחש כאשר נסעו ממסיבת פורים לביתם.

איתמר ליפשיץ מספר: "ישנתי פתאום שמעתי בום פסיכי, אש וחום נורא, הייתי בלחץ, התחלתי לשלוף את הטלפון התקשרתי למוקד. היה לנו נס גדול שבקבוק התבערה פגע בחלק האחורי של הרכב והספקנו לברוח מהרכב.

בניה כהן שנפצע גם הוא בנסיון הפיגוע אמר כי "צריך למצות את הדין. ב"ה היה לנו נס גדול גדול. אם היה פוגע במקום אחר ברכב, לא היינו ניצלים. זה לא מונע את זה שצריך למצות את הדין עם המחבלים שניסו שוב לגזול חיי יהודים".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שוחח עם מח"ט שומרון אל"מ שגיב דהן וקיבל ממנו תדריך בטחוני על האירוע וכן שוחח עם אחד הפצועים שעדכן אותו לגבי המצב. דגן אמר כי "היה כאן נס פורים, אבל אנחנו לא מוכנים להמשיך להסתמך על ניסים. רק לפני פחות משבוע איבדנו על כבישי השומרון חייל ואב ל-12 ילדים - ולא למדנו דבר".

"אנחנו ממשיכים לאבד את ההרתעה. יש להוריד את ראש הנחש, ולהפסיק לטפל בפיגועים באופן כירורגי, ונקודתי, אלא בראייה רחבה. להכות ברשות הפלסטינית ובמעודדי ההסתה והפיגועים. להחזיר את המחסומים, ולהחזיר את פעולות התגמול של צה"ל. על כל נסיון פיגוע כזה צריך לשלם כפר שלם. אין צורך לחכות למוות של אנשינו. אפשר וצריך להכות במפגעים ושולחיהם גם כשנסיונותיהם להרוג בנו לא צולחים".

בקבוקי תבערה אלון מורה איתמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד