ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
יקר ערך

למכירה: השעון של המקובל - הכרטיס של הרבי

אספתם הרבה כסף בפורים ומחפשים מה לעשות בו? הערב בבני ברק, מכירת שני חפצים נדירים ויקרי ערך | שעון של מקובל מירושלים וכרטיס רכבת לנסיעה היסטורית של הרבי מסאטמר

למכירה: השעון של המקובל - הכרטיס של הרבי
החפצים למכירה צילום: בית המכירות ברנד

השעון האישי של המקובל וכרטיס הרכבת של האדמו"ר מוצעים למכירה.

השעון כיס של המקובל האלוקי רבי אליהו דוד סלאטקי, מוצע כעת למכירה בבית המכירות 'ברנד' בבני ברק. השעון השוויצרי עובד, מאחורי השעון יש מדבקה ישנה על כך שהשעון שייך לאלי' דוד סלאטקי וכתובתו - רחוב עין יעקב 87 ירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעבר הוצעו למכירה חפצים אישיים נוספים של המקובל, כמו למשל פנקס אישי בכתב ידו של המקובל תוכן הפנקס מכיל רישום קבליים, רשימת אנשים שרכשו את הספר 'חסדי דוד' שחיבר וכן רשימת שמות אנשים לכתוב עבורם קמיע ועוד. הוצעו גם מכתבים וכתבי יד שונים.

הצדיק רבי אליהו דוד סלאטקי (תרנ"ט-תש"מ), בנו של המקובל רבי אהרן אברהם סלאטקי, גאון בתורה ומקובל נודע. ראש ישיבת המקובלים "שער השמים" וראש עדת המכוונים בירושלים. מחבר "יד אליהו" - מפתח אנציקלופדי לקבלת האריז"ל; "אדרת אליהו" - אנציקלופדיה על הזוהר, ואנציקלופדיה הלכתית "חסדי דוד."

כרטיס הרכבת של הרבי הערב למכירה

כמו כן מוצע למכירה, כרטיס נסיעה ברכבת המיוחדת מביקורו ההיסטורי של האדמו"ר הרה"ק רבי יואל מסאטמר זי"ע בארץ ישראל בח' תמוז תשט"ו. נדיר ביותר.

המכירה תתקיים הערב (ראשון) בשעה 17:00, ברחוב קיבוץ גלויות 24 - בני ברק.

בית מכירות כרטיס רכבת שעון כיס למכירה רבי יואליש מסאטמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד