י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

רעיונות להרמת כוסית לפסח

אנחנו מקווים שאתם מתכוונים להשקיע מחשבה בהרמת הכוסית לחג הפסח. גם לכם וגם לעובדים שלכם מגיע ליהנות ממנה • לא כדאי ללכת על האופציות הבנאליות, אלא לפתוח את הראש ולחשוב מחוץ לקופסא • בשורות הבאות תפגשו כמה רעיונות שכדאי לכם לשקול

רעיונות להרמת כוסית לפסח
מגש גבינות צילום: פרי גנך

אנחנו מקווים שאתם מתכוונים להשקיע מחשבה בהרמת הכוסית לחג הפסח. גם לכם וגם לעובדים שלכם מגיע ליהנות ממנה. לא כדאי ללכת על האופציות הבנאליות, אלא לפתוח את הראש ולחשוב מחוץ לקופסא. בשורות הבאות תפגשו כמה רעיונות שכדאי לכם לשקול. 

  1. משהו לעשות בפנים

לא חסרות פעילויות שאפשר לעשות ממש בין קירות המשרד או החברה. אפשר להזמין אמן מסוג מסוים, כמו למשל סטנדאפיסט או אמן חושים, שיבדר את העובדים, במידה והמיקום שלכם מאפשר זאת. גם הרצאה מעניינת ומקורית היא אופציה טובה. במידה ולא רוצים להזמין מבחוץ, אולי העובדים עצמם יוכלו לספק בידור אם יש להם כישרונות חבויים, כמו למשל קריוקי או פואטרי סלאם. הכל הולך ובהתאם לכם.    

  1. משהו לעשות בחוץ

אם רוצים לשבור שגרה, מחוץ למשרד באמת לא חסר מה לעשות. לקפוץ לפירמידות זה אולי מוגזם, אבל אפשר לקפוץ לאחד מאירועי החג שנערכים ברחבי הארץ, להשתתף בסדנה או ללכת ביחד לסרט. אם רוצים לחכות לערב, אפשר לבחור מופע סטאנדאפ, מופע מוזיקלי או בידור אחר מתחום אמנויות הבמה. 

  1. משהו טוב לאכול

בין אם אתם נשארים בפנים או יוצאים החוצה – צריך לארגן משהו טעים לאכול. משהו כיפי וקליל שיתאים להרמת כוסית, אך עדיין לא יאפשר לעובדים לצאת רעבים. מגשי אירוח טעימים יאפשרו להם לאכול ולדסקס בו-זמנית ועונים על כל הקריטריונים של הרמת כוסית מוצלחת. להזמנת מגשי אירוח בתל אביב, מגשי אירוח בראשון לציון או בכל אזור אחר בארץ, צרו קשר עם חברת פרי גנך: 1700-500-414. 

  1. משהו קטן וטוב

היפכו את הרמת הכוסית לזכירה. בשביל לעשות זאת, מעבר לשימוש ברעיונות שהצענו בשורות הקודמות, אפשר להשאיר להם שי קטן לחג. אם רוצים להיצמד למסורת, אפשר למשל להעניק להם הגדה מקורית ומעוצבת שיוצאת מגדר הרגיל. חפשו ובדקו את האפשרויות הרבות בגזרה זאת. מעבר לכך, תמיד אפשר לרכוש להם מארז הכולל דברים שימושיים או כיפיים כדי שיזכרו אתכם טוב יותר ויצאו לחופשת החג בצורה נעימה.

פסח עובדים הרמת כוסית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד