י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בוושינגטון

גנץ הפתיע ודרש מהעיתונאי את הסלולרי. צפו

במהלך מסיבת עיתונאים שכינס בוושינגטון, הדהים יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ את העיתונאים כשדרש מכתב 'חדשות 13' את מכשיר הטלפון האישי שלו, כתגובה לשאלה שעסקה בפריצה האירנית לסללארי שלו | צפו בתיעוד

גנץ הפתיע ודרש מהעיתונאי את הסלולרי. צפו
גנץ צילום: תומר נויברג / פלאש 90

בשולי וועידת איפא"ק השנתית, כינס יו"ר כחול לבן הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ מסיבת עיתונאים מיוחדת בה הוא השיב לראשונה לטענותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בענייני הטלפון הפרוץ, אך סירב להצהיר איזה מידע קיים בנייד האישי.

העיתונאי גיל תמרי מחדשות 13 שאל את גנץ "אם אין כלום למה שלא תחשוף את הכל ותסיר את העננה הזו" כשהוא מתייחס לבקשתו של נתניהו בשבוע האחרון. גנץ מצידו ביקש מהכתב לחשוף את הנייד שלו בפני כולם.  הכתב הסכים וזרק לעברו את הטלפון.

 

גנץ טען עוד כי, "העניינים האישיים שלי זה ענייני האישיים. אני לא מתכוון להיכנס לענייני האישיים. אין שם שום דבר ביטחוני. סיכנו מקורות ביטחוניים בעצם החשיפה הזאת. אני ממש מקווה שלא גורמים פוליטיים עשו את זה".

גנץ סירב להתייחס לתכנים שהיו על המכשיר שנפרץ, אך חזר על הטענה כי לא היו בו חומרים רגישים בטחונית. "אני חושב שענייניו האישיים של כל בן אדם הם ענייניו האישיים בלבד, היום זה אני, מחר זה יכול להיות כל אחד אחר".

גנץ התייחס בשנית לראיון המפתיע של רה"מ נתניהו אמש בן הוא טען כי עסקת מכירת הצוללות נעשתה ללא ידיעת שר הביטחון והרמטכ"ל כשאמר כי "כל עיסוק מדיני ואסטרטגי בישראל חייב לקרות דרך הרשויות המוסמכות. אני לא מכיר שום סוד מדינה שרמטכ"ל ושר ביטחון לא חשופים אליו. אני לא קורא לראש הממשלה בוגד. המעשים מספיק חמורים שלא אדרש לחזור על המילים האלה"

בני גנץ סלולארי וושינגטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד