י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שוב מסתבך

גנץ הוקלט: "אם ביבי יכל, הוא היה הורג אותי"

נראה שיו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, עדיין לא הפנים את גודל המעמד בו הוא נמצא ושוב הוא נתפס בהקלטה מביכה. הפעם הוא נשמע מקניט את יריבו נתניהו כשהוא מאשים אותו בפני מקורביו, שאם היה יכול, היה הורג אותו

גנץ הוקלט: "אם ביבי יכל, הוא היה הורג אותי"
בני גנץ צילום: גילי יערי, פלאש 90

בעוד יו"ר 'כחול לבן' הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ מנסה לשמור על ממלכתיות בנאומיו הפומביים, בפורומים הסגורים הוא מרגיש חופשי הרבה יותר ותוקף את יריבו נתניהו בעוצמה. חוסר הזהירות של גנץ בפורום סגור לצד מקורביו, הובילה להקלטה שנחשפה הערב ב'חדשות 13' בה הוא נשמע מדבר בחוסר ממלכתיות נגד רוה"מ.

הערב (ראשון) חשף העיתונאי ספי עובדיה הקלטות בו נשמע יו"ר 'כחול לבן' משוחח עם מקורביו בפורום סגור לאחר חשיפת הפריצה האיראנית לטלפון הנייד שלו, כאשר הוא העלה בפניהם את אפשרות כי נתניהו עשה זאת באמצעות גורמים פרטיים או בסיוע מצד הרוסים.

גנץ נשמע בהקלטה אומר למקורביו: "אם הייתה לו דרך שאני אפגע, שיהרגו אותי הוא היה עושה את זה", לטענתו, "אם בנימין נתניהו הבסיסי, שאני מכיר, היה רוצה שאני אפגע? התשובה היא לא". אך לטענתו "האם נתניהו של ערב הבחירות הזה מוכן שאני אפגע?. כן, לצערי אני אומר את זה", ציין גנץ בפני מקורביו בהקלטה שנחשפה.

גנץ הוסיף ותקף את נתניהו כשאמר כי, "האיש הזה יודע שהוא הולך לכלא, הוא יודע שהוא הולך לכלא בכל דרך. אם הוא מסיים את תפקידו כראש ממשלה הוא הולך לכלא. אם הוא לא הולך למשפט הוא לא הולך לכלא ואצל שרה הוא נשאר בכלא. המקום היחידי שהוא אדם חופשי בו זה המשרד".

מהליכוד נמסר בתגובה: "בני גנץ איבד זה. אחרי שהאשים את ראש הממשלה בבגידה במדינה, הוא מאשים את ראש הממשלה שישלח אנשים לרצוח אותו. אם בני גנץ מגלה סימני פרנויה מתקדמים אחרי שבועיים של "לחץ" במסע בחירות ולאחר שהאיראנים פרצו לטלפון שלו, איך הוא יוכל לנהל מדינה?"

בני גנץ ספי עובדיה מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד