י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קידוש השם

ביום הפורים: התיעוד שריגש רבבות בעולם • צפו

ילד בן 3 הנלחם במחלה האיומה ומקננת בגופו, זכה לחייך ולשמוח בו ביום הקדוש על ידי שלושה חרדים שהגיעו למיטתו, קראו לו ולאביו מגילה וגרמו לו למחוא כפיים ולנוע במיטת חוליו • צפו בתיעוד המרגש

ביום הפורים: התיעוד שריגש רבבות בעולם • צפו
מתנדבי לחרות בבית חולים בפורים צילום: י.צ.ב

קידוש השם אמיתי. שלושה מתנדבים חרדים שימחו בעיצומו של חג הפורים, ילד בן שלוש החולה במחלה האיומה ועובר טיפולים כימותרפיים, בבית חולים בארצות הברית.

הילד שחולה בסרטן ושמו לא פורסם, מחא כפיים יחד עם אביו, כאשר המתנדבים החרדים מארגון 'אחים ביחד - Chai Lifeline' גרמו לילד לחייך ולשמוח, דבר שהוא כמעט לא עושה עקב הטיפולים הקשים שהוא חווה.

"הילד בן השלוש חולה מאוד כרגע וזה היה תענוג עבור המתנדבים של ארגון 'אחים ביחד - חי לייפליין' לבוא לעודד אותו ואת משפחתו", כך סיפר אחד המתנדבים, "זה לא תמיכה רפואית, זה תמיכה רגשית, אבל שניהם חשובים", הוא הוסיף.

"במהלך החגים היהודיים המתנדבים באים בשעות אחר הצהריים והערב לכיף, מוזיקה, שירה, אכילה, ריקודים, ליצנות רפואית, ובידור לילדים, על מנת לתת להורים ולמטפלים הפוגה מהשעות הקשות שהם חווים עם הילדים", כך המתנדב.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי המתנדבים לא בדקו אם מדובר ביהודי או בנוכרי, הם ראו את הילד ואביו ונכנסו לחדרו, כשהם שמים ברקע את אחד הלהיטים מתוך האלבום 'יונגערליך', שיר קצבי שגרם לילד למחוא כפיים ולהעלות חיוך רחב על פניו הסובלות. כמו כן, המתנדבים קראו לפני הילד ואביו את המגילה.

צילום: י.צ.ב

צילום: י.צ.ב

קידוש השם שמחת פורים ילד חולה קריאת מגילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד