י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"כל גדולי הדור קראו להצביע לי"

לא תאמינו מי מציע לתווך בין גנץ לחרדים

לא מדובשך ולא מעוקצך: ראש הממשלה לשעבר אולמרט הציע בראיון רדיופוני לתווך בין בני גנץ לחרדים, כדי שיצטרפו לממשלה בראשותו לאחר הבחירות | הוא הזכיר בחדווה כי כל גדולי ישראל קראו להצביע לו, למרות היותו חילוני וכי הוא מכיר את הציבור החרדי הכי טוב מכולם | עיתונאי חרדי ותיק, דאג להזכיר את מעללי האיש

לא תאמינו מי מציע לתווך בין גנץ לחרדים
צללית צילום: ארכיון בחדרי

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התפאר ביחסיו עם הפוליטיקאים החרדים ואף הצע עצמו כמתווך בין המועמד לראשות הממשלה בני גנץ לבין המפלגות החרדיות, "אין פוליטיקאי חילוני שמכיר את הציבור החרדי טוב ממני", אמר אולמרט בראיון שהעניק לאבי מימרן ברדיו 'קול חי'.

הוא המשיך וציין, "אני היחיד שכל גדולי הדור ב-1993 קראו להצביע לי כמועמד חילוני וציינו את שמי בקול קורא ב'המודיע'. החרדים יודעים זאת, ואני ממליץ להם על בני גנץ".

לגבי הקשרים שלו עם יאיר לפיד, הבהיר ראש הממשלה לשעבר, "אני ולפיד כבר מזמן לא חברים, הוא כבר לא מדבר כמו פעם. אבל תאמינו לי, מי ששולט בכחול לבן זה גנץ. אני מוכן לייעץ אחרי הבחירות לחרדים במו"מ עם גנץ".

אולמרט התייחס כמובן לנושא שעל סדר היום בימים האחרונים, "לא היו נגדי כל כך הרבה חשדות ותיקים, האינטנסיביות הייתה שונה. משראיתי שנחושה הפרקליטות להמשיך את החקירות דבר שיכל להביא לניגוד עניניים פונטנציאלי, העדפתי לוותר לטובת המדינה. עכשיו ראש הממשלה מתעסק בשרידות הפוליטית שלו. היות ונתניהו יעדיף את האינטרס האישי בדברים שהוא חשוד בהם", כך האשים אולמרט.

הוא יצא בקריאה מעל גלי האתר, "אני קורא לנתניהו באותה קריאה שהוא קרא לי: תפרוש לטובת החקירות".

המגיש אבי מימרן תהה: "אומר את זה מי שרק עכשיו שוחרר מהכלא על קבלת שוחד…".

אולמרט השיב לו: "אני נאשמתי שקבלתי תרומה לעמותה, לא לקחתי לכיסי. ביבי לקח חליפות ושמפניות וסיגרים".

הפרשן יעקב ריבלין מעיתון 'בקהילה', הגיב לדבריו וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אולמרט מציע היום לתווך בין גנץ לחרדים אחרי הבחירות. נזכרתי פתאום שבשנת 2003, שרון שלח את אורי שני לנהל מו"מ קואליציוני עם החרדים. במקביל אולמרט ניהל מו"מ עם טומי לפיד ואפי איתם מהמפד"ל להצטרף כדי להשאיר את החרדים בחוץ. הוא ניצח והממשלה שקמה היתה מהגיהנום. אז אהוד. נסתדר בלעדיך".

אהוד אולמרט בני גנץ יאיר לפיד מפלגת כחול לבן בנימין נתניהו הנציגים החרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד