י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו בגלריה מההכנות

טהורים ירשוה: צאנז נערכת למעמד ההיסטורי

צאנז לובשת חג בסדרת כינוסים מרשימים ומפוארים לציון שנת ה65 ליסוד קרית צאנז בנתניה • הכנסת ספר תורה לזכרו של הרבי בעל ה'שפע חיים' זיע"א, ולזכות האדמו"ר שליט"א • צפו בגלריה מההכנות

טהורים ירשוה: צאנז נערכת למעמד ההיסטורי
הכנות בצאנז לקראת המעמד הגדול צילום: באדיבות המצלם

אלפי חסידי צאנז יתאחדו מחר, יום רביעי אור לכ"א אדר תשע"ט להעניק כבוד ויקר לתורה, לעמליה ולתומכיה, בסדרת מעמדים שזכו לשם 'טהורים יירשוה', שייערכו בקרית צאנז בנתניה, ברוב עם ובהדרת מלך, בראשות האדמו"ר

במסגרת מעמדי ההוד יתקיימו שורת מעמדים וכינוסים, החל בסיום כתיבת והכנסת ספר התורה אשר נכתב ע"י כלל חסידי צאנז מכל אתר ואתר, בצוותא חדא ובשותפות קדושה, לטובת נשמתו הטהורה של האדמו"ר בעל ה'שפע חיים' זיע"א, ולזכותו של הרבי שליט"א.

ביום חגם, אף יעלו על נס את ציון שנת ה65 לייסוד עיר מלוכה – קרית צאנז, מתוך שבח והודיה להשי"ת על כל הטוב והחסד אשר גמלם מאז – מייסודו של האדמו"ר זיע"א, ועד הנה - עם התפתחות ממלכת הפאר לשם ולתפארה, בהנחותם על מעגלי צדק לאורו הבהיר של האדמו"ר, המלאך המכה על קדקודם ואומר להם 'גדל'.

מחר באשמורת הבוקר ייערך יום שכולו תורה, כשאלפי הבחורים והאברכים יהגו בתורה החל משעות הבוקר המוקדמות, כהכנה דרבה לקראת מעמדי ההוד. יצוין, כי תלמידי הישיבות זכו אף הם לרכוש אותיות בספר התורה תמורת לימוד דפי גפ"ת כהכנה לקראת המעמדים.

לעת ערב, לאחר שמחת התורה הרבתית, יתכנסו כולם יחד בשותפות איתנה, ויעניקו את תמיכתם הקבועה והתמידית בכל לב, למען החזקת ממלכת היכלי התורה והחסד דחסידי צאנז, במעמד רווי הוד קדומים, שייערך שהכניסה אליו תתאפשר באמצעות כרטיסי הכניסה בלבד המפנים כל אחד למתחם המיועד בהיכל הגדול ובקומת הגלריה.

במקביל, נערכו ב'בחצרות החיים' ארגון החבורות דחסידי צאנז, להגשת מנחת אהבה לפני האדמו"ר, במסגרת מבצע 'וכולם מקבלים' כשאלפי החסידים מזקן ועד נער, קיבלו על עצמם בפתקא טבא אישית, קבלה טובה פרטית להתחזקות בעבודת השם, לזכותו ולכבודו של האדמ"ר כהכרת תודה וטובה.

אלפי הפתקאות יוגשו יחדיו במעמד המרגש של הכנסת ספר התורה לארון הקודש, לאחר סיומי הש"ס שייערכו במקום – כנהוג בחצר הקודש צאנז לסיים אף את תורה שבעל פה יחד עם השלמת והכנסת ספר התורה שבכתב.

בשבועות ובחודשים האחרונים, התבצעה עבודת מטה ממושכת ע"י כלל צוותות ההפקה והארגון, יחד עם חברת ההפקה 'אפקט' בניהולו של אפרים זילברברג, כדי להפיק בסייעתא דשמיא דבר נאה ומתוקן להנאת אלפי המשתתפים מכל אתר ואתר, ולתפארת ממלכת בית צאנז.

ספר התורה ייצא בתהלוכה מרשימה וססגונית לכבודה של תורה, בראשות האדמו"ר, מביתו של הרב ישראל פולק עורך ומו"ל השבועון 'מרווה לצמא' – שם תיערך מעמד סיום כתיבת האותיות, בסיום התהלוכה ברחובה של עיר, יוכנס ספר התורה אל בית המדרש אשר בביתו של האדמו"ר, שם נבנה וחודש ברוב פאר והדר ארון הקודש לכבוד המעמד.

כך, חודש ושופץ גם כל כותל המזרח בהיכל הגדול 'היכל רוזנברג', אשר במרכזו הוקם ארון קודש מגולף ומפואר מעץ אומנותי, לשם ולתפארת כראוי וכיאות, בביצוע מרשים ומיוחד ע"י נגריית 'גילופי מלכות' של הרב יוחנן אייזין, יחד עם עבודות הפיתוח של כל רחבת קרית החינוך דברי חיים, כל אלו, מנדבת ליבו של הנגיד הנכבד והמרומם, שר החסד והצדקה רבי יחיאל מיכל רוזנברג – בונה ומקים היכלי רוזנברג בכל אתר ואתר.

מטעם הוועדה המכינה נמסר, כי רחובות קרית צאנז בנתניה צפויים להיסגר לתנועת כלי רכב החל משעות הבוקר של יום רביעי, והחניה תתאפשר אך ורק במתחמים המסומנים, כמו"כ לא תתאפשר חניית כלי רכב לכל אורך ציר תהלוכת ספר התורה בו צפויים להשתתף אלפי החסידים, זקנים עם נערים, אנשים נשים וטף.

 

חסידות צאנז הכנסת ספר תורה נתניה מעמד היסטורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד