י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הבעל נרצח בנסיבות טרגיות

סיפורה המצמרר של האלמנה שמתביישת לחייך

מצוות צדקה נדירה לאלמנה נזקקת, מגדלת לבדה יתום ויתומה, לאחר שבעלה/אביהם נרצח בנסיבות טראגיות ובנוסף לכל זה גם אם היא רוצה להעלות חיוך על דל שפתיה, היא בושה ונכלמת. למה? כי אין לה שיניים 

סיפורה המצמרר של האלמנה שמתביישת לחייך
צללית. אילוסטרציה צילום: pixabay

הכאב הזה מצמרר ובלתי נתפס, אלמנה צעירה אם ליתום ויתומה, שבורי לב ואמא מרוסקת נפשית ללא משען ומשענה, ללא קורת גג וגם אם בתוך ים הצרות והיגון הזה ינסה מישהו להעלות חיוך על שפתיה, אין סיכוי שזה יקרה, למה? כי אין לה שיניים. סיפורה של ג. נ. (השם המלא שמור במערכת) הוא כואב ברמות בלתי נתפסות, בעלה נרצח בנסיבות כואבות מאד והשאיר אותה רסק של בן אדם, ללא קורת גג, ללא אמצעי מחיה וללא שיניים.

"זה לא אמיתי", אומרים מכריה המעטים זה לזה, והבעתה נשקפת מפניהם. "משפחה של שלוש נפשות, יתום יתומה אומללים ואמא עם לב מרוסק שבעלה נרצח בנסיבות טרגיות ללא קורת גג וללא שיניים. אף אחד לא יאמין למשמע אוזניו", סיפור מסמר שיער.

השכנים מתקשים להתמודד עם המצב העגום הזה, והם לא יודעים שזו רק ההתחלה. בהמשך, הבית העצוב הזה התפרק, אמא שבר כלי, אבא שנרצח בנסיבות נוראיות, יתומה שהרווחה רוצים לתלוש מידי אמה, וזוועה שרק הולכת מתגברת. מוח לא יכול להכיל את כמות העצב ושברון הלב שיש בפרשה הזאת, אלמנה ויתומים שאין להם שום משענת בעולם, לא נלאה אתכם במילים עד כמה המצב סבוך, רק נאמר שיש כן הזדמנות לצדקה שאין כמוה בעולם.

כותב הרמב"ם שאין שמחה גדולה ומפוארה אלא לשמח לב עניים ויתומים ואלמנות וגרים, שהמשמח לב האמללים האלו דומה לשכינה, שנאמר: "להחיות רוח שפלים ולהחיות לב נדכאים" כמה בזול אפשר לקנות בעולם הזה אפשרות להידמות לשכינה.

המעוניינים לעזור יתקשרו לאלחנן 052-7600216. התרומה תעבור במלואה ישירות לרופא השיניים.

אלמנה רופא שיניים צדקה מגבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד