י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא מספיק שרוצים ומחפשים

החלל שאותר אחרי 37 שנה יובא היום לקבורה

מדינת ישראל עצרה אמש לכמה שעות והניחה בצד את הבחירות הסוערות, הדיווח על איתורו של הנעדר זכריה באומל הי"ד ריגש ואיחד את כולם | הערב הוא יובא למנוחות | נתניהו פגש את אחיו ואחותו: "אמרתי לאמא שלי לפני שנים שלא מספיק שרוצים ומחפשים"

החלל שאותר אחרי 37 שנה יובא היום לקבורה
ראש הממשלה נתניהו במפגש עם שמעון באומל צילום: חיים צח, לע"מ

אחרי 37 שנים בהן הוכרז כנעדר, הערב (חמישי) תיערך הלוויתו של רב-סמל זכריה באומל הי"ד, בשעה 19:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים.

באומל נעדר מאז קרב 'סולטן יעקב' שארע בכ' סיון תשמ"ב.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (חמישי) עם אחיו ואחותו של זכריה באומל ז"ל, שמעון באומל ואסנה הברמן וילדיהם. בפגישה שהתקיימה בלשכת ראש הממשלה השתתף גם מתאם השבויים והנעדרים של ראש הממשלה ירון בלום ונציגים נוספים.

ראש הממשלה אמר לבני המשפחה: "בדרך כלל במשפחות שכולות החיים מתחלקים לשניים: לפני ואחרי. אצלכם החיים מתחלקים לשלושה: לפני, תוך כדי ועכשיו. מימשנו את ההתחייבות שלנו".

אסנה הברמן, אחותו של זכריה באומל ז"ל אמרה לרה"מ נתניהו: "אמרתי לאמא שלי לפני שנים שלא מספיק שרוצים ומחפשים. צריך שיבוא מישהו עם הקלף המנצח ועכשיו אתה הבאת את זה".

בהצהרה שמסר ראש הממשלה לתקשורת, לפני הפגישה עם בני המשפחה הוא אמר, "לאורך כל השנים הללו מדינת ישראל השקיעה מאמצים עצומים לפתור את חידת גורלו, כך לגביו וכך גם לגבי שני חבריו מאותו הקרב, צבי פלדמן ויהודה כץ. עצמותיו של זכריה שהובאו לארץ זוהו בוודאות. בצמידות אליהם נמצאו גם הסרבל שלו והציצית שלו". 

יצוין כי על פי דיווח ב'חדשות 13', הובאו לישראל מסוריה דרך מדינה שלישית עשר גופות נוספות שנשלחו למכון המשפטי באבו כביר, תשע מהן ללא ממצאים מזהים ואחת שהבדיקות בה עדיין לא הסתיימו.

 

הלוויה צבאית חייל נעדר ראש הממשלה זכריה באומל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד