י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אֵין אֲנַחְנוּ מַסְפִּיקִים לְהוֹדוֹת לְךָ • צפו

תיעוד בלעדי: ניצולי קו 304 ממודיעין עילית קראו 'נשמת'

האסון שיכול היה להסתיים בהרבה יותר קורבנות חלילה וחס, לא עוזב את תושבי העיר מודיעין עילית שניצלו • הם התכנסו להודות להשי"ת על הנס הגדול שגמל עמם השי"ת וקראו את תפילת 'נשמת' בכוונה יתירה • גם הנהג השתתף במעמד • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד בלעדי מהמסיבה  

תיעוד בלעדי: ניצולי קו 304 ממודיעין עילית קראו 'נשמת'
מסיבת הודיה לניצולי קו 304 צילום: בחדרי חרדים

כחודשיים לאחר האסון הנורא באסון האוטובוס קו 304 של חברת 'קווים' שהתהפך בכביש 443 בדרכו ממודיעין עילית לירושלים התכנסו ניצולי האוטובוס יחד עם הנהג לאמירת 'נשמת' וסעודת הודיה בעיר מודיעין עילית.

למסיבה שאורגנה תחת הכותרת "להודות ולהלל על נסיך שבכל יום עמנו" על ידי ארגון 'עזר מציון' המקומי באולמי קהילת 'משך חכמה' בקרית ספר, הגיעו ניצולי האוטובוס יחד עם הנהג 

במהלך מסיבת ההודיה נקראה תפילת 'נשמת כל חי' בכוונה ביחד עם המגיד מישרים הגאון רבי שלמה מילר והנוכחים פרצו בריקוד נלהב. 

כמו כן נשא דברים רבה של 'אחוזת ברכפלד' הגאון רבי ישראל זיכרמן שנשא דברים על גודל הנס שאירע לעיר מודיעין עילית, שאסון האוטובוס שבו נהרגו שתיים מתושבות העיר יכול היה להסתיים ח"ו באסון גדול יותר. 

כל המשפחות העלו על נס את מנהל עזר מציון בסניף מודיעין עילית הרב נתי שפיגל שניהל את כל המפגש וסיפר על החפ"ק שהוקם ביום התאונה הכל במקצועיות כדי ללוות את הפצועים ואת בני משפחותיהם.

רגע מרגש בערב היה שנהג האוטובוס רקד עם הרב חנניה צ'ולק יו"ר עזר מציון ולאחר מכן דיבר בפני כולם  וסיפר שחייו נהרסו וכעת הוא מנסה לשקם את חייו. 

צפו בתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים':  

 

אסון אוטובוס 304 מודיעין עילית עזר מציון נשמת כל חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד