י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הלו"ז המלא

החל מהנץ: סדר יומם של המועמדים החרדים

ראשי תנועות ש"ס, יהדות התורה והמתמודדים השונים ינהלו מחר לוח זמנים צפוף שיחל עם שחר בתפילה על קברי רבותיהם, ימשיך להצבעה מתועדת ומשם לעבר יום גדוש בכל רחבי ישראל • הלו"ז המלא

החל מהנץ: סדר יומם של המועמדים החרדים
ראשי המפלגות החרדיות צילום: צלמי פלאש 90

היום הגורלי מגיע לרוב אחרי לילות ארוכים ונטולי שינה, את היום הזה צפויים לנצל חברי הכנסת וראשי הסיעות למאמץ אחרון להביא עוד קולות ככל שניתן.

במפלגות החרדיות צפויים לפתוח את היום בתפילה, כאשר סיעת ש"ס צפויה לפתוח את היום על קיברו של מרן הגר"ע יוסף בהשתתפות חברי כנסת ופעילי התנועה.

במפלגת יהדות התורה צפויים לפתוח את הבוקר בתפילה על קבריהם של מנהיגי התנועה, חה"כ יעקב אשר צפוי לפתוח את סדר יומו בקברו של מרן הגראי"ל שטיינמן והמועמד יצחק פינדרוס יעלה לקברו של מרן הגרי"ש אלישיב.

יו"ר יהדות התורה, חה"כ יעקב ליצמן, יפתח את יומו כרגיל בשעות הנץ עם טבילה במקווה חב"ד ושחרית בבית המדרש גור. בשעה 8:30 יגיע להצביע בקלפי בי”ס בית יעקב, עזרת תורה ירושלים.

בשעה 9:00 יצא ליצמן לסיור במטות בערי הארץ: ביניהן טלז-סטון, 'דגל התורה' בני ברק, מטה 'יהדות התורה' תל אביב, באר שבע, מטה מיעוטים בדרום, אשקלון, טבריה וכרמיאל.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יפתח את יומו כאמור בתפילה בקבר מרן הגר"ע יוסף, ובשעה 07:15 יצביע יחד עם רעייתו בקלפי בשכונת הר נוף. בשעה 08:00 השר אריה דרעי יצטרף לנשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס חכם שלום הכהן, להצבעתו בשכונת רמות, כשבמהלך היום יגיע השר דרעי למטה הבחירות ויסייר ברחבי הארץ.

את היום צפוי לסיים דרעי יחד עם פעילי התנועה באולם "ויאמר יצחק" בירושלים, שם יצפו יחד בתוצאות ולאחר מכן השר דרעי יישא נאום.

יו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני צפוי להתחיל את יומו הפוליטי בהצבעה בקלפי בי"ס בית יעקב , 27 בני ברק.

בשעה 9:00 יגיע גפני לסיור במרכז השליטה של 'יהדות התורה' בבית 'דגל התורה' כשלאחר מכן יצא לסיורים במטות 'יהדות התורה' בערים השונות ברחבי הארץ ירושלים, צפון ודרום.

בשעה 21:00 יחזור גפני לבני ברק, כדי לעקוב אחרי ההצבעה הכללית במרכז השליטה בבית 'דגל התורה' בבני ברק, ובסמוך לחצות יגיע יחד עם שאר חברי הכנסת לחגוג / להתאבל על התוצאה הפוליטית.

גם יתר המועמדים שצפויים לנצל את יומם בהצבעה מתועדת בתקשורת ולאחר מכן סיבוב מטות בכדי להמריץ הפעילים, המועמדים יתעדכנו בתוצאות המדגם בשעה 22:00 בביתם או עם מעגל קרוביהם המצומצם ולאחר מכן יצאו לשאת דברים בפני תומכיהם.

יהדות התורה ש"ס משה גפני אריה דרעי הגראי''ל שטיינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד