י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"פוליטיקאי קטן ואגואיסט"

הנה זה בא: עימות חריף בין פרץ לסמוטריץ'

חילוקי דעות חריפים ‏באיחוד מפלגות הימין סביב הסיוע לנפתלי בנט • פרץ: "יש לי אמון מלא בשופט חנן מלצר" • סמוטריץ': "פוליטיקאי קטן ואגואיסט". מאוחר יותר הבהיר: "הרב רפי ואני דיברנו ואנחנו מסכימים במאה אחוז על הצורך לבחון אי סדרים"

הנה זה בא: עימות חריף בין פרץ לסמוטריץ'
סמוטריץ' ופרץ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

יומיים בלבד לאחר הבחירות, והנה כבר חילוקי דעות בתוך מפלגת איחוד מפלגות הימין בין ראשי המפלגה רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ, סביב סאגת ספירת הקולות שעשויה לסייע ליריב מימין נפתלי בנט.

הבוקר צייץ בצלאל סמוטריץ כי הוא מבקש להצטרף לדרישת שקד ובנט לספירה מחודשת של קולות החיילים. לדבריו, "יש פה ריח רע מאוד של ניסיון מכוון להעלים מנדטים של הימין ואסור בשום אופן לתת לזה לקרות".

מנגד, רפי פרץ, העומד בראשות סיעת הבית היהודי התנגד למהלך וצייץ, "בשעות האחרונות אנחנו ניזונים משמועות אין סוף בעניין ספירת קולות החיילים. יש לי אמון מלא בשופט חנן מלצר ואנחנו נמתין באחריות ובשיקול דעת להודעה רשמית מטעם וועדת הבחירות".

סמוטריץ' הגיב לדברי פרץ וכתב כי: ‏"גוש ימין גדול, ובתוכו עוד ארבעה מנדטים לימין האידיאולוגי שישמור יחד איתנו על נתניהו כשתגיע תכנית טראמפ, חשובים פי אלף מנקמה מטומטמת, ואפילו מעוד מנדט שלנו. אני כועס על מה שבנט ושקד עשו, אבל מדינת ישראל יותר חשובה! מי שאומר אחרת הוא פשוט פוליטיקאי קטן ואגואיסט".

עם זאת, בדקות האחרונות סמוטריץ הבהיר: ‏"אני רואה שבזמן שאני מדליק אש בתנור לאפיית מצות יש מי שנהנים להדליק מדורה של מחלוקת בין הרב רפי לביני. חבר'ה תרגיעו. לא היה ולא נברא. הרב רפי ואני דיברנו ואנחנו מסכימים במאה אחוז על הצורך לבחון אי סדרים בספירת הקולות ולעשות הכל כדי שהימין החדש ייכנס לכנסת. אפשר לעבור הלאה".

כאמור, מאחורי חילוקי הדעות עומדת הסכנה כי נפתלי בנט לא יע'ור את אחוז החסימה כאשר הקואליציה תהיה תלויה בישראל ביתנו ובאביגדור ליברמן, כאשר בין בנט לסמוטריץ עומד קשר הדוק שכן סמוטריץ היה גם שותף במהלך הקמת מפלגת הימין החדש.

מסתבר כי פרץ חושש משיתוף פעולה אפשרי בין סמוטריץ לבנט שכן הוא ישאר מאחור בכל המהלכים הפוליטיים מאחור ושכן הוא מנסה לבלום את המהלך מבעוד מועד.

ובתוך כך, איתמר בן גביר מגיב לטענות הנשמעות בבית היהודי לפיהן סמוטריץ' מעדיף את כניסתו של בנט כדי למנוע את כניסתו של עו"ד בן גביר עצמו, ואומר כי: "אני בטוח שטובת ארץ ישראל עומדת לנגד עיניו של סמוטריץ', ולכן אני בטוח שלא יתקע לי סכין בגב. הלכנו ביחד, ובזכות החיבור גם הרב רפי וגם בצלאל נמצאים היום בכנסת. החיבור שעשינו הציל את ארץ ישראל ואת מחנה הימין, וגם היום אני שמח על החיבור ויודע שהבאנו לניצחון גדול של הימין בבחירות".

בן גביר הוסיף: "הלקח מהבחירות האחרונות הוא שמי שלא אמין מאבד את אמון הציבור, ואין לי כל פקפוק ברב רפי ובבצלאל: שניהם אנשים אמינים ואידיאליסטים, שאני בטוח שיעמדו בכל התחייבות. אין לי ספק שבצלאל לא מעדיף שבנט ייכנס כדי למנוע ממני מלהיכנס לכנסת והאמירות נגד בצלאל הן הוצאת שם רע".

בצלאל סמוטריץ' רפי פרץ איחוד מפלגות הימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד