ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מאמינים לו?

ליברמן מפזר את העננה: "ספינים ופייק ניוז"

בעקבות הדיווחים בכלי התקשורת כי יאיר לפיד ואביגדור ליברמן שנצפו יוצאים את הארץ, צפויים להיפגש בחו"ל בכדי לתאם עמדות לקראת המשא ומתן הקואליציוני. ליברמן ממהר להכחיש: "לא פוגש את לפיד, לא קורא לאחדות עם גנץ, לא דורש את תיק האוצר"

ליברמן מפזר את העננה: "ספינים ופייק ניוז"
ליברמן צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לאחר הדיווחים מוקדם יותר היום (חמישי) על כך שיאיר לפיד ואביגדור ליברמן צפויים להיפגש בחו"ל כדי לתאם עמדות ולכוון לעבר ממשלת אחדות בין הליכוד לכחול לבן, ח"כ ליברמן מכחיש את הפרטים וטוען כי מדובר ב"פייק ניוז".

ליברמן שיגר הודעה לכלי התקשורת באמצעות דוברו, בה כתב, "לא פוגש את לפיד, לא קורא לאחדות עם גנץ, לא דורש את תיק האוצר. ספינים ופייק ניוז".

גם מס' 2 ב'ישראל ביתנו' ח"כ עודד פורר הכחיש וכתב, ‏"הפגישה עם לפיד בוינה היא רק בדימיונם של אנשים שחיים את הקונספירציה מהבוקר עד הלילה. גם ממשלת אחדות עם גנץ היא רק במסגרת התקף פרנויה".

בסביבתו של לפיד הבהירו מוקדם יותר היום כי היעד של חה"כ לפיד הוא לסופ"ש בצרפת, אך בדרך הוא יקיים עצירה. על פי הדיווח של העיתונאי ספי עובדיה הם מסרבים להכחיש כי מדובר בעצירה בוינה לשם טס השר לשעבר ליברמן.

החשד הזה עולה לאחר שלפני כשבועיים דווח על פגישה של לפיד וליברמן בעיצומה של מערכת הבחירות, כאשר השניים היו מתואמים גם לאורך הקדנציה החולפת ובעיצומו גם במהלך הכנת חוק הגיוס.

במפלגות החרדיות עוקבים בדאגה אחר הטיסות של השניים כאשר על פי התוצאות לא יהיה ניתן להקים קואליציה ללא ישראל ביתנו ואביגדור ליברמן ובאם הם אכן מתאמים עמדות ייתכן וזה יגיע על חשבונם של ש"ס ויהדות התורה.

נציין עוד כי נכון לשעה זו לא דווח על שיחה בין נתניהו לליברמן, כשלא ברור האם הוא ימליץ על נתניהו בפני נשיא המדינה. בנוסף דווח כי כתנאי לכניסה לקואליציה הוא דורש ווטו בנושאי דת וכן העברת חוק הגיוס במתכונתו הנוכחי כפי שהביא במהלך הקדנציה על ידי משרד הביטחון.

לפני שבוע וחצי דיווח הכתב הפוליטי ספי עובדיה ב'ערוץ 13', כי מס' 2 ב'כחול לבן' יאיר לפיד ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן נפגשו בחשאי בחדר צדדי במסעדה בתל אביב.

ב'ישראל ביתנו' אישרו אז את דבר הפגישה והבהירו: "מזה כמה שנים ח"כ אביגדור ליברמן וח"כ יאיר לפיד מקפידים להיפגש מפעם לפעם במקומות פומביים, כמו מזנון הח"כים בכנסת, מסעדות או לובי של בתי מלון. הם אף צולמו יחד בעבר מספר פעמים. הפגישה אתמול התקיימה במסעדה מוכרת בת"א, מקום שמר ליברמן מרבה לבקר בו. הפגישה התקיימה באולם כללי, בנוכחות סועדים רבים ושום דבר סודי לא היה בה".

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד