ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
ביהדות התורה נאבקים

זוהי הקלפי שתביא את המנדט השמיני ל-ג'

ביהדות התורה לא מתכוונים לוותר על מאות הפתקים שמפרידים ביניהם למנדט השמיני ומבקשים לתקן את הטעות החמורה בקלפי שהוצבה בשכונה חרדית באשדוד וקולות רבים בה הוקלדו עבור מפלגת 'העבודה'

זוהי הקלפי שתביא את המנדט השמיני ל-ג'
קלפי צילום: הדס פרוש, פלאש90

בעוד וועדת הבחירות פרסמה ביום חמישי החולף את תוצאות הביניים, מהם עולה כי יהדות התורה זכתה בשבעה מנדטים בלבד כשהמנדט השמיני של יהדות התורה עבר לידי הליכוד - ביהדות התורה מציגים את הקלפי שאמורה להכניס את יצחק פינדרוס לכנסת.

כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' ביום רביעי שלאחר הבחירות, הציג חבר וועדת הבחירות וחבר מועצת העיר ירושלים יוחנן ויצמן ארבע קלפיות בהן נרשמו טעות הקלדה כשקולות יהדות התורה נרשמו כקולות של מפלגת העבודה, טעויות שתוקנו רק בחלקם.

במפלגה טוענים כי כדי להעביר את המנדט השמיני ליהדות התורה, חסרים 236 קולות בלבד כשהם מבקשים לקבל את הקולות מקלפי 181 באשדוד שהוצבה בבית יעקב החסידי בעיר ובה יהדות התורה זכתה ב-518 קולות שנרשמו כקולות ל'העבודה'.

ביהדות התורה מציינים לטובה את וועדת הבחירות המרכזית ששינתה את שלוש הקלפיות הנוספות שהטעות בה נחשפה ב'בחדרי חרדים', אך באופן תמוה הקלפי שהוזכרה כאן ובה 518 קולות טרם טופלה, כאשר בוודאות הדבר יביא למנדט השמיני ויכניס את יצחק פינדרוס.

כך או כך, בוועדת הבחירות המרכזית פתחו היום (ראשון) במבצע 'נוהל טוהר הבחירות' שצפוי להימשך עד מחר, ומטרתו לאתר שגיאות וליקויים בקלפיות מרחבי הארץ. במסגרת המבצע ייבחנו כ-400 קלפיות שבהם קיים חשד לטעויות בספירה.

קלפי יהדות התורה ועדת הבחירות המרכזית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד