י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לקראת הרכבת הממשלה

אלו הם צוותי המשא ומתן במפלגות החרדיות

המפלגות החרדיות סיימו אתמול את ההתייעצויות בבית הנשיא ריבלין וכבר המשיכו לצעד הבא, הרכבת צוות המשא ומתן • בש"ס הכניסו אישים חדשים • ב'יהדות התורה' אין שינויים

אלו הם צוותי המשא ומתן במפלגות החרדיות
ראשי המפלגות החרדיות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת פתיחת דיוני המשא ומתן של 'הליכוד', מול מפלגות הימין בכדי לגבש קואליציה וממשלה - במפלגות החרדיות הרכיבו צוותי מו"מ שידונו בשבועות הקרובים מול נציגי 'הליכוד' על אודות התנאים לכניסתן לקואליציה.

יו"ר ש"ס אריה דרעי החליט כי בראש צוות המו"מ יעמוד השר לשעבר אריאל אטיאס, שיחד איתו יהיו בצוות הח"כ המיועד עו"ד משה ארבל, היועץ המשפטי של ש"ס עו"ד ישראל בך והיועץ האסטרטגי שליווה את הקמפיין אבי לרנר.

ב'יהדות התורה' צפויים להמשיך במסורת וראשי המפלגה ינהלו את המו"מ, בהם יו"ר 'יהדות התורה' יעקב ליצמן, יו"ר 'דגל התורה' משה גפני ויו"ר 'שלומי אמונים' מאיר פרוש. 

הצוות צפוי לפגוש בימים הקרובים את צוות המו"מ מטעם ראש הממשלה, שבראשו יעמוד השר יריב לוין, כאשר הדיונים יחלו כבר מחר לאחר שנשיא המדינה יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו.

בימים האחרונים דווח ב'בחדרי חרדים' כי ב'דגל התורה' גיבשו צוות עוזרים פרלמנטרים כדי לגבש את דרישות הסיעה שיוצגו בפני 'הליכוד' ובהם; משה זלושינסקי מלשכתו של חה"כ גפני, עו"ד יהודה גוטמן מלשכת חה"כ מקלב ועו"ד יהודה כהן מלשכת חה"כ יעקב אשר.

בנוסף, אתמול נועדו ראשי 'יהדות התורה' עם הרה"ר הגר"ד לאו, שביקש להכניס מספר דרישות בנושאי בתי הדין הרבניים והרבנות הראשית, לצד נושאי הדת ובראשם מתווה הכותל וחוק הגיור העומדים על הפרק.

מו''מ קואליציוני מפלגות חרדיות יהדות התורה ש"ס בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד