י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
באווירה נינוחה

הנושאים עליהם דנו ליברמן ונתניהו בפגישתם

לפני זמן קצר נועדו ראש הממשלה נתניהו ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן ודנו בנושא הרכבת הממשלה הבאה • הפגישה היתה נינוחה והצדדים החליטו להתניע המשא ומתן, מיד לאחר הכרזת הנשיא

הנושאים עליהם דנו ליברמן ונתניהו בפגישתם
ליברמן ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש היום (שלישי) לפני זמן קצר עם יו״ר מפלגת 'ישראל ביתנו', ח״כ אביגדור ליברמן.

השיחה התקיימה באווירה נינוחה ונגעה בנושאי ביטחון, דת ומדינה, עלייה וקליטה. הצדדים החליטו להתניע את המשא ומתן מיד לאחר שהנשיא, מר ראובן ריבלין, יטיל על נתניהו את מלאכת הרכבת הממשלה.

כזכור, אתמול דיבר יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן והציג את דרישותיו הקואליציוניות עבור כניסתו לממשלה, כאשר הציג אולטימטום: "נתמוך בפסקת ההתגברות, רק אחרי שחוק הגיוס יעבור. לא נחתום על הסכם קואליציוני לפני שנראה את ההסכם עם המפלגות החרדיות".

כך גם אמר בהקשר של חוק הגיוס: "אפשר להשלים מיד אחרי הקמת הממשלה תוך שבוע להעביר את החוק בקריאה שנייה ושלישית, לא ראיתי שעשו משבר אחרי קריאה ראשונה, הם לא פרשו מהקואליציה או שמו אולטימטום, הם התנגדו כדי לרשום בפרוטוקול, אבל אנחנו לא מסכימים לשינויים, הולכים על מה שקיים".

וכן התייחס למתווה הכותל: "מתווה הכותל אושר שהיינו באופוזיציה, מי שהביא את זה הוא מזכיר הממשלה דאז אביחי מנדלבליט, לא ידוע לי שהם שונאי דת, הממשלה הצביעה בעד, כולל בנט ושקד, אסור לוותר על מתווה הכותל, זה פגיעה במדינה ישראל לעם היהודי - זה לא המצאה של אביגדור ליברמן, זה דבר בלתי אחראי".

 

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד