י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תופעה נדירה בנדל"ן? הפרוייקט שנחטף ונחטף ונחטף

מצפה רמות: שלבים א' וב' בשכונת היוקרה נמסרו לרוכשים מוקדם מהצפוי, החל שיווק שלב ג' ואחרון • בקבוצת ISA GROUP אומרים: מדובר בביטוי נוסף למקצועיות הגבוהה של החברה, אשר אינה חוסכת בעלויות משמעותיות כדי לעמוד ברף המקצועי הגבוה שהציבה הן ברמת איכות הבנייה והמפרט הפנימי הגבוה והן מבחינת השירות ברמת V.I.P. לרוכשים

תופעה נדירה בנדל"ן? הפרוייקט שנחטף ונחטף ונחטף
הדמיית דירה בפרוייקט צילום: יח"צ

תופעה נדירה בנדל"ן? בשכונת היוקרה המבוקשת "מצפה רמות" הסתיים אכלוס דירות שלבים א' וב' מוקדם מהצפוי במספר חודשים, להפתעת הרוכשים. בקבוצת ISA GROUP אומרים: מדובר בביטוי נוסף למקצועיות הגבוהה של החברה, אשר אינה חוסכת בעלויות משמעותיות כדי לעמוד ברף המקצועי הגבוה שהציבה הן ברמת איכות הבנייה והמפרט הפנימי הגבוה והן מבחינת השירות ברמת V.I.P. לרוכשים. 

מצפה רמות • קרדיט: יח"צ

"מצפה רמות" שהפכה זה מכבר לסיפור ההצלחה הנדל"ני החם בירושלים, הינה שכונת יוקרה שקטה ואקסקלוסיבית המשקיפה אל נופי עמק הארזים הירוק ובעלת נגישות תחבורתית נוחה ומהירה מכל חלקי העיר. במקום החלה להתגבש קהילה של עשרות משפחות איכותיות הנהנות מאיכות חיים גבוהה לצד חיי תרבות וקהילה שוקקים. הרוכשים המופתעים ציינו לטובה את הקדמת מסירת הדירות "מדובר בהצבת רף חדש של מקצועיות, הן ברמת הסטנדרטים הגבוהים של המפרט הפנימי המפנק, רמת ההשקעה במרחבים הציבוריים והן ברמת מקצועיות השירות לכל רוכש". 

אסף בויאר, מנהל השיווק בקבוצת ISA GROUP הבונה גם את גם את מגורי העילית ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר, מבטיח לא להפסיק להפתיע: "סיימנו כעת אכלוס הדירות לשביעות רצון הרוכשים בשלבים א' וב' בשכונה, כעת אנו יוצאים לשיווק שלב ג' ואחרון בהזדמנות נדירה למספר דירות מוגבל - תשלום של עד 30% בלבד עם חתימת חוזה הרכישה, וכל היתרה רק בעת הכניסה לדירה, עם השלמת הבנייה"

מבט מהמרפסת • קרדיט: יח"צ

בויאר מרחיב ומסביר כי הרעיון העומד מאחורי מבצע המכירות האטרקטיבי של 30-70 המוצע כאמור למספר דירות מוגבל, הוא בכדי לתת הזדמנות אמתית למשפרי דיור המעוניינים לעבור לדירה מרווחת במפרט גבוה. "אנחנו נותנים כאן מרווח נשימה רציני מבחינת התשלומים, באופן המקל משמעותית על גיוס התקציב לדירה החדשה רק לאחר מכירת הדירה הנוכחית, מדובר בעסקה מעולה והזדמנות נדירה לרכישת דירת יוקרה באזור המבוקש ביותר ברמות, בלב שכונה איכותית מצליחה וברמת מחירים בהישג יד.

רוצים לדעת עוד פרטים על הפרוייקט היוקרתי?
נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-3943-881 

ירושלים נדל"ן רמות פרוייקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד