י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יו"ר הסיעה מכחיש

לא מתקיימים שום מגעים לאיחוד עם הליכוד

סיעת 'כולנו' בראשות משה כחלון המליצה בפני נשיא המדינה על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה הבאה • לאחר מכן הכחיש יו"ר הסיעה את הפרסומים על חבירה לליכוד  

לא מתקיימים שום מגעים לאיחוד עם הליכוד
ח"כ פולקמן אצל הנשיא ריבלין צילום: מארק ניימן, לע"מ

משלחת סיעת 'כולנו' הגיעה בשעות הצהריים לבית הנשיא והיא כללה את יו"ר הסיעה בכנסת ח"כ רועי פולקמן, וכן את ח"כ טלי פלוסקוב, מנכ"ל 'כולנו' יואב רפאל והיועץ המשפטי של 'כולנו' עו"ד סהר פינטו.

יו"ר סיעת 'כולנו', פולקמן אמר לנשיא המדינה ראובן ריבלין: "סיעת כולנו מכבדת את הכרעת הרוב ועומדת בהתחייבותה במהלך מערכת הבחירות להמליץ על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה. עברנו מערכת בחירות שהשמיטה את הנושאים החברתיים, מה שפגע בגודלו של המחנה החברתי, אך גם בכנסת הקרובה 'כולנו' תוביל את הנושאים האלו כמפלגה החברתית המובילה. נמשיך להוביל קו ממלכתי, שגם אתה כנשיא מוביל מהבית הזה, בדיוק כפי שעשינו בארבע השנים האחרונות".

פולקמן הוסיף: "אנחנו מסיימים קדנציה שבה הוביל השר משה כחלון את כלכלת ישראל למצבה הטוב ביותר מימיה, יחד עם צמצום פערים שלא היה כמותו שנים, ואנחנו גאים בכך".

לסיום הכחיש את הדיווחים לאיחוד עם 'הליכוד', "כל הפרסומים על איחוד עם הליכוד הם על דעת המפרסם בלבד. סיעת כולנו לא קיימה ולא מקיימת מגעים לאיחוד עם הליכוד. המו"מ הקואליציוני טרם החל, ויחל רק לאחר המלצת הנשיא."

רועי פולקמן סיעת כולנו נשיא המדינה רובי ריבלין איחוד מפלגות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד