י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא נרתע מהתקשורת"

נתניהו תוקף: "פרשנים מלומדים שיגרו לעברי איומים מפורשים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו חגג הערב עם הנציגים שנבחרו ופעילי הליכוד את הניצחון בבחירות לכנסת העשרים ואחת ומתח ביקורת חריפה על התקשורת: "ישבו פרשנים מלומדים, איימו שאם אמנה את אחד מחברינו המוכשרים לשר המשפטים אני אשלם על כך מחיר אישי" | צפו בנאום 

נתניהו תוקף: "פרשנים מלומדים שיגרו לעברי איומים מפורשים"
נתניהו צילום: הדס פרוש / פלאש 90

בבנייני האומה בירושלים חגג ראש הממשלה בנימין נתניהו את ניצחונו בבחירות שהתקיימו ועקץ את התקשורת: "יש כאלה שעדיין לא הפנימו את תוצאות הדמוקרטיה, תוצאות הבחירות".

רה"מ התייחס לדברי פרשני ערוץ 12 לפיהם הוא עלול לשלם מחיר אישי במינוי השר יריב לוין לתפקיד שר המשפטים. "ישבו פרשנים מלומדים ושיגרו לעברי איומים מפורשים, איימו שאם אמנה את אחד מחברינו המוכשרים לשר המשפטים אני אשלם על כך מחיר אישי. אני לא מפחד מאיומים ואני לא נרתע מהתקשורת".

"השיטות האלה עבור מהעולם, הציבור לא קונה את זה יותר, וטוב שכך. הוא אמר את זה בצורה מפורשת בבחירות האחרונות, זה רצון הציבור", הוסיף נתניהו.

סיפר כי מנהיגים של מדינות ערביות בירכו אותו על הניצחון בבחירות: "קיבלתי ברכות ממנהיגי מדינות ערביות ומוסלמיות, לא מנהיג אחד או שניים אלא הרבה מנהיגים. יש כאן פתח גדול לתקווה לעתיד- הפכנו את ישראל לכוח עולמי עולה".

בנימין נתניהו תקשורת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד