י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בניגוד לחבריו בתקשורת

עיתונאי השמאל: לא מצליח לשנוא את ביבי

בעוד עיתונאי השמאל שונאי נתניהו בגלוי ובמוצהר מלקקים את פצעיהם, אחד העיתונאים המזוהה עם השמאל בצורה הכי מובהקת שישי אינו עוסק בכך "לא שק, לא אפר ולא שמחה" • ומה דעתו על התרסקות המפלגה בה היה חבר לפני 35 שנים

עיתונאי השמאל: לא מצליח לשנוא את ביבי
עיתונאי 'הארץ' גדעון לוי צילום: פלאש 90

העיתונאי גדעון לוי המפרסם את מאמריו מעל גב העיתון לאנשים חושבים - 'הארץ' ולא אחת עורר מהומות בעקבות דברים שכתב והתבטא כנגד קהלים מסוימים, נשמע בימים אלה מפויס יותר למרות ההפסד בבחירות לגוש אליו הוא משתייך.

בראיון חג שהעניק לעיתון 'ישראל היום' וצפוי להתפרסם ביום שישי, הוא אומר כי אינו מתאבל על תוצאות הבחירות, "ממש לא, אני רוצה להגיד לך אפילו, קודם כל - לא הצלחתי להביא את עצמי לשנוא את בנימין נתניהו, כמו מרבית חבריי, ולא הצלחתי להביא את עצמי לקוות שאם בני גנץ ייבחר, יהיה לנו שחר של יום חדש. לכן, לא שק, לא אפר ולא שמחה".

באשר להתרסקות ההיסטורית של מפלגת 'העבודה', כאשר לפני 35 שנים היה עוזרו של שמעון פרס ז"ל, הוא אומר, "אני חושב שהם כל השנים היו חסם לצמיחה של משהו חדש, כי זה לא שמאל וזה לא מחנה שלום".

עוד הוא אומר בנושא, "אני רוצה להזכיר שמבחינתי מפלגת העבודה היא האב והאם המייסדים של מפעל הכיבוש. בעיניי, ההתנחלויות חבות הרבה יותר למפלגת העבודה מאשר לליכוד. וזה בלתי נסלח".

לדבריו, "השמאל סימן לעצמו מטרות דמה נוחות, כמו נתניהו ועיתון 'ישראל היום', בחמת זעם נוראית, כדי להרגיש טוב עם עצמו. הנה הוא לוחם ונאבק בכוחות השחור, ומזניח את הזירה האמיתית - כי אין לו מה להגיד בה".

כמו כן מודה גדעון לוי באותו ראיון כי "המתנחלים ניצחו" וכי הוא סבור כי "פתרון החלוקה לשתי מדינות לא אפשרי יותר", בכך הוא בעצם מיישר קו עם אנשי ימין הנתפסים כקיצוניים כמו בנט וסמוטריץ' המתנגדים נחרצות לפתרון שתי המדינות.

גדעון לוי ישראל היום בנימין נתניהו בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד