י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

האם כל סתימה מצריכה ביובית?

סתימות בביוב עלולות לנבוע מסיבות שונות והן יכולות להיחשב כמורכבות יותר לפתיחה או כפשוטות יותר

האם כל סתימה מצריכה ביובית?
ביובית צילום: יח"צ

סתימות בביוב עלולות לנבוע מסיבות שונות והן יכולות להיחשב כמורכבות יותר לפתיחה או כפשוטות יותר.
כאשר מדובר בסתימה נקודתית, קלה ופשוטה לדוגמא, מצבים בהם אנו מגלים שלוקח זמן למים לחלחל פנימה בכיור או באמבטיה, ניתן לנסות ולפתוח את הסתימה באופן עצמאי תוך שימוש בפומפה או בחומרים ייעודיים לפתיחת סתימה אותם ניתן למצוא בכל חנות לחומרי בניין (מומלץ לפעול בצורה מדויקת בהתאם להוראות השימוש בחומרים).

במידה וניסיונות פתיחת הסתימה באופן עצמאי עלו בתוהו, השלב הבא יהיה להזמין אינסטלטור מומחה אשר יבצע את הפעולה, אינסטלטור יחזיק במכשיר בשם ספירלה, ספירלה ידנית וספירלה חשמלית כאשר לעיתים פתיחת הסתימה יכולה להתבצע באמצעות שימוש באמצעים הללו.
כאמור, במקרים בהם הסתימה היא מורכבת יותר אז יעלה צורך להזמין חברה מקצועית המציעה שירותי ביובית. כאן חשוב לציין שחברות רבות המציעות שירותי ביובית, מציעות גם שירותי של אינסטלטור.

איך לזהות מקרים בהם יש צורך בביובית?
לעיתים, ניתן לזהות כבר בשלבים מקדימים מצבים אשר יכולים להיפתר רק באמצעות שירות של ביובית. לדוגמא, במקרים בהם מקור הסתימה היא בקווי הביוב כתוצאה מצמיחת שורשים בקווים או מסיבות אחרות. כמו גם במקרים בהם הסתימה מהווה את נחלתם של כל תושבי הבניין מה שיכול להעיד שמדובר בבעיה מורכבת המצריכה פתרון מתקדם וחדשני אותו ניתן לספק באמצעות ביובית.
כאמור, אם זיהיתם שמדובר בבעיה מורכבת, עליכם לפנות כבר בשלבים המקדימים לחברה מקצועית המציעה שירותי ביובית, על מנת שזו תפתור עבורכם את הבעיה.

 

ולסיכום, התשובה לשאלה
ובכן, לא כל סתימה מצריכה ביובית לצורך פתיחתה. במקרים רבים, ניתן לפתוח את הסתימה באופן עצמאי או להסתפק בשירותיו של אינסטלטור מקצועי לצורך הטיפול בבעיה.
ביובית מהווה כאמצעי מתקדם אשר ייעודו לפתוח סתימות מורכבות שמקורן בקווי הביוב.
מעבר לכך, ביובית יכולה לסייע בפתרון של מצבים נוספים כמו: ניקוי שורשים וקווי ביוב, שאיבת בורות שמן, שאיבה של הצפות ועוד..  כך שאם נתקלתם באחד מהמקרים הללו, תוכלו לדעת שהכתובת הנכונה לפתירת הבעיה תהיה פנייה לחברה המציעה שירותי ביובית.
 

ביובית סתימה תיקון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד