י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בשורה חדשה לתושבי הדרום: רשת WESHOES עם חנות אאוטלט הכי גדולה בארץ

רשת WESHOES מבית קרוקס אנד מור מרחיבה את פעילותה ובימים אילו פותחת חנות חדשה בבאר שבע, חנות אאוטלט לטובת ציבור הלקוחות שלה

  • י"ב ניסן התשע"ט
בשורה חדשה לתושבי הדרום: רשת WESHOES  עם חנות אאוטלט הכי גדולה בארץ
ווישוז אאוטלט צילום: יח"צ

רשת WESHOES מבית קרוקס אנד מור מרחיבה את פעילותה ובימים אילו פותחת חנות חדשה בבאר שבע, חנות אאוטלט לטובת ציבור הלקוחות שלה.

סמנכ"ל החברה, מיכאל הורוביץ שמח לבשר לנו כי מדובר בחנות הכי גדולה בארץ שנפתחה בהשקעה של 600 אלף ₪ הוא מספר לנו על המהלך: "רשת WeShoes שמחה ונרגשת על פתיחת סניף אאוטלט בבירה הדרומית באר שבע.
נציג בחנות נעליים החל מ- 49.90 ועד 650 ₪ (דגמי עודפים בין 49.90 ל- 99.90 ₪ )  של מותגי ההנעלה המובילים מהארץ ומהעולם כגון:
Blundstone, Crocs , Natural World, Moses seventy nine, ועוד. נשמח להפוך לחנות הביתית ולבחירה הראשונה של תושבי באר שבע והסביבה בתחום ההנעלה".

הרשת אשר נמצאת בפריסה ארצית היא היבואנית והמפיצה הבלעדית של המותגים המובילים: Blundstone, Crocs , Desigual, Seventy nine, Natural World, Moses ועוד.

הרשת מציגה את הבשורה האחרונה בתחום ההנעלה  נעליים לגברים, נשים וילדים לכל אירוע וגיל.החנות החדשה הינה הגדולה ביותר ברשת, והיא משלבת בתוכה את כל מותגי החברה כולל תיקים, מזוודות וארנקים.

כתובת החנות: חיל ההנדסה 1, מרכז אמות. באר שבע.

לרגל יום כדור הארץ שחל בשבוע הבא, רשת ווישוז מבית קרוקס אנד מור יוצאת במבצע על קולקציית דגמי נטורל 20% הנחה באתר בין התאריכים 21-22/04 ללא עודפים וכפל הנחות.

נטורל הינו מותג אקולוגי וטבעוני שהנעליים שלו עשויות מחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה. הקולקצייה הקייצית מתאפיינת בנוחות ובסטייל, ותתאים לכל אחת, נצלו את יום כדור הארץ ואת המבצע המיוחד שהרשת מעניקה לכם.

 

נעליים וישוז אאוטלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד