י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כך תחסכו בעלויות מעבר הדירה

כשאנחנו עוברים דירה מצד אחד יש התרגשות והתחדשות שכמובן תמיד יש בהן ברכה, אבל מצד שני מדובר גם בהוצאה כספית שעלולה להיות משמעותית • על-מנת לצמצם את ההוצאה כדאי להתנהל בהתאם לטיפים הבאים:

כך תחסכו בעלויות מעבר הדירה
מעבר דירה צילום: pixsabay

כשאנחנו עוברים דירה מצד אחד יש התרגשות והתחדשות שכמובן תמיד יש בהן ברכה, אבל מצד שני מדובר גם בהוצאה כספית שעלולה להיות משמעותית. על-מנת לצמצם את ההוצאה כדאי להתנהל בהתאם לטיפים הבאים:

1. לעבור באמצע החודש

למועד המעבר יש השפעה של ממש על התשובה לשאלה כמה עולה הובלת דירה. במיוחד מומלץ לתזמן את המעבר לימים שאינם תחילתו של חודש או סופו של חודש - בימים אלה הביקוש להובלות גדול מאוד ולכן המחירים עלולים להיות גבוהים מאוד. אם למשל תוכלו לעבור ב-7 או ב-8 לחודש, תגלו שקל יותר להתמקח ובסופו של דבר למצוא מובילים איכותיים במחיר אטרקטיבי.

2. השוואת מחירים

תשובה נוספת לשאלה איך לחסוך עלויות במעבר דירה היא כמובן לבצע השוואת מחירים מקיפה. במקביל חשוב לסנן את המובילים שאולי מציעים מחיר נמוך יחסית אבל אפשר להתרשם שהם לא רציניים. איש מקצוע מנוסה ואמין יבוא אליכם לדירה ויבדוק מהי התכולה שאותה יש להעביר, האם כל הפריטים הכבדים נכנסים למעלית, האם ישנם פריטים שצריך לפרק לפני ההובלה ולהרכיב בנקודת היעד (אם התשובה היא חיובית, יש לכם כמובן בחירה אם לעשות זאת בעצמכם או לשלם מעט יותר ולתת למובילים לבצע את הפירוק וההרכבה), האם נדרש מנוף ועוד. בלי כל המידע החיוני הזה הצעת המחיר שתקבלו בטלפון יכולה להתגלות ביום המעבר רק כנקודת מוצא למשא ומתן (כשאתם למעשה תקועים בלי אלטרנטיבה).

3. אריזה מסודרת

עלות מעבר דירה לא מסתכמת בתשלום למובילים. מרכיב נוסף הוא הזמן שאתם צריכים להשקיע באריזת כל תכולת הבית ולאחר מכן בפירוק כל הקרטונים ובסידור הדירה החדשה. שירות אפשרי שמעניקות חברות הובלות רבות הוא אריזה, כך שאולי תשלמו מעט יותר אבל מצד שני ייתכן שהעלות הכוללת של המעבר דווקא תפחת.

אם אתם אורזים בעצמכם, חשוב לעשות זאת בצורה מסודרת - לכתוב על כל קרטון, מכל צדדיו, בדיוק מה הוא מכיל ורצוי גם את החדר אליו הוא מיועד בבית החדש. בדרך זו המובילים יוכלו לפרוק את הארגזים ישירות למקומות המתאימים ולחסוך לכם עבודה וזמן (שכאמור שווה כסף), ובנוסף תצטרכו לעבוד פחות קשה.

4. טיפים נוספים למעבר דירה בזול

עוד טיפים למעבר דירה במינימום הוצאות הם להצטייד בקרטונים חינם (בין אם דרך חברת ההובלות ובין אם דרך רשתות מזון) ובעיקר מיון משמעותי של כל הפריטים הקיימים אצלכם בדירה שאתם עוזבים.

כולנו צוברים רכוש רב, שחלק בלתי מבוטל ממנו כבר לא משרת אותנו. את הפריטים האלה אין שום סיבה לסחוב איתנו אפשר לאחסן את תכולת הדירה - ככל שהיקף התכולה המועברת מצטמצם כך קל יותר להתמקח לגבי מחיר ההובלה ובסופו של דבר גם נקדיש פחות זמן לסידור הבית מחדש. את כל מה שלא ניקח איתנו אפשר לנסות למכור, למסור לנזקקים או להשליך לאתרים ייעודיים (בין אם למחזור ובין אם פסולת).

מעבר דירה ניהול חסכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד