ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הפוגע: יהודי בשנות ה-20

מצבו של הילד אנוש; הגר"ח הורה להוסיף שם

מצבו של הילד חיים בנימין בן שושנה רייזל, שנפגע אמש בתאונת פגע וברח בשדרות גולדה מאיר בירושלים מוסיף להיות אנוש והוא מורדם ומונשם •  הנהג טרם אותר • בהתייעצות עם שר התורה הוסיפה משפחתו את השם חיים

מצבו של הילד אנוש; הגר"ח הורה להוסיף שם
אילוסטרציה צילום: הדס פרוש / פלאש 90

מצבו של הילד בן ה-11 שנפגע אמש (ראשון) בתאונת פגע וברח בשדרות גולדה מאיר בירושלים, ממשיך להיות אנוש. הנהג שפגע, טרם אותר.

בהתייעצות עם שר התורה הגר"ח קנייבסקי הוסיפה משפחתו את השם "חיים".

הילד מונשם ומורדם ביחידה לטפול נמרץ ילדים בבית החולים שערי צדק והרופאים נלחמים על חייו. בקשו רחמים על הילד הקטן: חיים בנימין בן שושנה רייזל לרפואה שלמה.

זהותו של הנהג ידועה למשטרה ובשלב זה מתנהלים אחריו חיפושים נרחבים. על פי הידוע, מדובר בצעיר יהודי בשנות ה-20. הרכב לא היה בבעלותו והוא קיבל אותו ברשות.

זירת התאונה. (צילום: דוברות איחוד הצלה)

כזכור, מיד לאחר התאונה, הרכב הפוגע עזב את המקום ובסריקות שנערכו על ידי משטרת ירושלים אותר הרכב באיזור גבעת זאב, אולם הנהג שזהותו ככל הנראה ידועה, טרם נעצר.

נתן, שהיה עד לתאונה, סיפר אתמול ל'וואלה חדשות': "הייתי ליד המעבר חציה וראיתי שם את הילד שנפגע שהיה עם אח שלו. הוא התחיל לרוץ במעבר חציה ואז עבר שם בדיוק רכב על איזה 100 קמ"ש ודרס אותו. הוא העיף אותו לפחות עשרה מטרים והיה בום גדול" נתן הוסיף: "ישר רצתי לשם לבדוק מה קרה. הנהג עצר לאיזה שתי שניות ואחרי זה ברח. אני חושב שהיה אור ירוק להולכי הרגל כי כל הרכבים עצרו חוץ ממנו. הזמנו אמבולנס ומשטרה. ניסיתי לצלם את המספר רישוי של הרכב אבל ישר הוא ברח. חשבנו בהתחלה שאולי זה בכלל פיגוע כי הוא ברח". לדבריו, אחיו של הילד החל לבכות ולצרוח ואז ישר כנראה ברח לביתו כדי להודיע למשפחה.

תאונת פגע וברח ירושלים פצוע אנוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד