י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שעות ספורות לפני קריעת ים סוף

לראשונה: מעמד תפילה מיוחד בחדרו של שר התורה

בפעם הראשונה יתקיים מעמד תפילה מיוחד בביתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, בכדי לסייע למצפים לזיווג הגון • מנין תלמידי חכמים יעמלו בתורה ויתפללו יחד עם הגר"ח בערב שביעי של פסח, בזמן המסוגל, שעות ספורות לפני זמן קריעת ים סוף, לישועת המצפים לקריעת ים סוף הפרטית שלהם

לראשונה: מעמד תפילה מיוחד בחדרו של שר התורה
שר התורה בתפילה בביתו על המבקשים זיווג צילום: שוקי לרר

בהנהגה ייחודית ויוצאת דופן, על פי רצונו של שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, תתקיים אי"ה תפילה מיוחדת עבור הזקוקים והמצפים לזיווג הגון, בחצות היום ערב שביעי של פסח ע"י רשת הכוללים 'רינה של תורה'.

באופן חסר תקדים, על פי רצונו של הגר"ח תתקיים התפילה בביתו בחדר קודשו, בו הוא עמל בתורה. מניין תלמידי חכמים מופלאים יישבו בסמוך למקום קדוש זה ויעסקו בתורה, כאשר לאחר מכן בשעת חצות היום של ערב קריעת ים סוף, ייכנסו לקודש פנימה ויעמדו בתפילה לישועת המצפים לבנין בית שבזה נאמר קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף.

שר התורה נתן על ליבו את צרתם של המצפים לישועה כאשר השמות שהובאו לפניו לתפילה במעמדות הנשגבים שנערכו ע"י רינה של תורה הלכו ונתרבו. דאגתו של מרן שר התורה שליט"א לצרתם של אלו גדולה היא ונתונה על עיניו וליבו תמיד ובהנהגה יוצאת דופן יערוך מרן מעמד תפילה מיוחד בביתו כאשר למעמד זה נתבקשו מנין תלמידי חכמים מופלגים להצטרף לסדר סגולת רינה של תורה של לימוד מיוחד קודם התפילה ולאחריו ייכנסו בדחילו ורחימו לחדר לימודו של מרן לקיים את מעמד התפילה הנשגב, כאשר שר התורה בעצמו משתתף עמהם.

בהוראתו תתקיים התפילה בחצות יום ערב שביעי של פסח, כמה שעות לפני שכלל ישראל יעמוד בשירת הים, ולאחר שעות של לימוד תורה ע"י הת"ח. לפני התיבה יעבור הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל ושמות הזקוקים לישועה יובאו לפני שר התורה והתלמידי חכמים שעמו, ויזכרו אחד אחד במתינות לישועה שלמה קרובה לבוא ויזכו לקריעת ים סוף הפרטית שלהם בקרוב ממש.

מעמדות התורה והתפילה שע"י רינה של תורה כבר עשו שמות בארץ כאשר אלפים כבר זכו להיוושע בס"ד בדבר ישועה ורחמים. שר התורה מבקש בכל פעם להשתתף עם המתפללים ממעונו ואף העיד בעצמו בכתב יד קודשו כי "כל מי שיש לו צרה בביתו כדאי לו להשתתף בתפילת רינה של תורה שוודאי קורעת גזר דין".

למסירת שמות לישועה במעמד נדיר ומיוחד זה, ניתן להתקשר ל'רינה של תורה' 0722-600-200

או ללחוץ כאן להשארת פרטים 

מעמד התפילה של רינה של תורה בראשות גדולי ישראל בבית הכנסת 'לדרמן'. צילום: דוד זר

מעמד התפילה של רינה של תורה בכותל המערבי. צילום: יעקב נחומי

רינה של תורה הגר''ח קנייבסקי קריעת ים סוף שביעי של פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד