ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
טעות פוליטית ראשונה?

מהאופוזיציה: המינויים הראשונים ב'כחול לבן'

בני גנץ עושה טעות ראשונה כיו"ר האופוזיציה? בהודעה שפרסם לתקשורת, הוא החליט למנות את מס' 5 ברשימה לתפקיד יו"ר הסיעה בכנסת ומרכז הקואליציה | כספית עוקץ: "מוכיח שאינו בשל להיות ראש ממשלה"

מהאופוזיציה: המינויים הראשונים ב'כחול לבן'
ארבעת ראשי כחול לבן צילום: פלאש 90

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, שצפוי לעמוד בראש האופוזיציה בכנסת העשרים ואחת, הודיע היום על מינויו של מקום 4 במפלגתו - אבי ניסנקורן ליו"ר סיעת כחול לבן בכנסת ומרכז האופוזיציה.

יחד עם ניסנקורן, יעבדו ח"כ מאיר כהן וח"כ צבי האוזר ויסייעו בניהול ענייני הסיעה והאופוזיציה.

מיו"ר כחול לבן, בני גנץ, נמסר: "אני משוכנע שהיכרות העבר של אבי עם מוסדות הכנסת והשותפות עם החברים הותיקים שביננו יאפשרו עשייה מוצלחת. נאחל לאבי ולחבריו להנהלת הסיעה פעילות פורייה".

הכתב הפוליטי של 'ידיעות אחרונות' יובל קרני חשף כי מאחורי הקלעים למינוי לתפקיד יו"ר סיעת 'כחול לבן'. היו שלושה מועמדים - עפר שלח, חילי טרופר וניסנקורן. בסוף, המועמד עם הכי פחות ניסיון פרלמנטרי נבחר לתפקיד.

בנוסף, על פי דיווחו של העיתונאי בן כספית, ח"כ עופר שלח מ'יש עתיד' צפוי להתמנות ליו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת.

לגבי מינויו של ניסנקורן, כתב כספית בחשבון הטוויטר שלו: "‏מי שממנה אדם נטול כל ניסיון פרלמנטרי, שלא מכיר אופוזיציה וקואליציה מבפנים, שלא התרוצץ בוועדות ובנה בריתות, לתפקיד יו"ר סיעה בת 35 ח"כים, מוכיח שאינו בשל להיות ראש ממשלה".

כזכור, חרף הסכם הרוטציה שנחתם בין גנץ ללפיד על ראשות הממשלה במקרה שירכיבו את הקואליציה, האחרון הודיע כי הוא מוותר על הרוטציה היחידה שנותרה אופציונלית - על ראשות האופוזיציה.

מפלגת כחול לבן אבי ניסנקורן בני גנץ בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד