י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"המראה היה קשה מאוד"

לעיני אמו: בן 4 נפגע מאוטובוס בביתר ונהרג

ילד נפגע מאוטובוס ברחוב החוזה מלובלין בביתר עילית • חובשים ופראמדיקים של מד"א דווחו על ילד כבן 4 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקבעו את מותו 

לעיני אמו: בן 4 נפגע מאוטובוס בביתר ונהרג
זירת התאונה בביתר עילית צילום: קבוצת מדברים תקשורת

בשעה 18:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על ילד שנפגע מאוטובוס ברחוב החוזה מלובלין בביתר עילית.

חובשים ופראמדיקים של מד"א דווחו מהמקום על ילד כבן 4 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א חיים ברנשטיין סיפר: "מדובר בטרגדיה קשה מאוד, הייתי ברחוב סמוך עם האמבולנס כשקיבלתי את הקריאה. ילד כבן 4 שכב על הכביש בסמוך לאוטובוס כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר. ביצעתי מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

הילד תושב חו"ל, הגיע עם משפחתו לביקור קצר בביתר. "בני המשפחה מחו"ל עמדו עם הילדים על מדרכה" סיפר ל'בחדרי חרדים' יוסי ריינץ, מתנדב הצלה ביתר וזק"א, "לפתע, לעיני האם, בנה הקטן קפץ לכביש, נפגע מאוטובוס ונהרג במקום".

יוסי רייניץ מתנדב זק"א מחוז ש"י, אמר: "הגעתי לזירת התאונה המראות היו קשים מאוד, ילד קטן היה שרוע על הכביש כשהוא סובל מפגיעה קשה מאוד וללא הכרה לאחר שנדרס ע"י אוטובוס, הצוות הרפואי אישר את מותו במקום. מתנדבי זק"א מחוז ש"י מטפלים בגופת הפעוט ובאיסוף הממצאים בזירה. נקרע לנו הלב לטפל בזירה הקשה ולראות קרובי המשפחה של הפעוט שהיו במקום".

אלעזר רוט חובש איחוד הצלה שטיפל בזירת התאונה מסר: "כאשר הגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה מצאתי ילד כבן 4 ללא דופק ונשימה לאחר שנפגע מאוטובוס. לצערי עקב אופי הפציעה הקשה מותו נקבע בזירת התאונה".

ביתר עילית תאונת דרכים קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד