ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בצל הרכבת הקואליציה

מצעד הפוליטיקאים לביתו של האדמו"ר מגור

במהלך חול המועד ובצל הניסיונות לגבש קואליציה, עלו למעונו של האדמו"ר מגור בכירי הפוליטיקאים, בכדי לדון בסוגיות הבוערות שידונו במהלך המשא ומתן | בין הנכנסים לרבי, חה"כ בצלאל סמוטריץ'

מצעד הפוליטיקאים לביתו של האדמו"ר מגור
גפני בכניסה לאדמו"ר מגור צילום: באדיבות המצלם

בצל הדיונים להרכבת הקואליציה, חברי המפלגות הדתיות עולים בימים אלה לפגישות בביתו של האדמו"ר מגור בירושלים, כאשר במהלכן עולים גם ענייני היום.

אתמול היה זה חבר הכנסת המיועד של ש"ס וחבר צוות המו"מ עו"ד משה ארבל שהגיע לתפילת מנחה בבית המדרש המרכזי גור. לאחר התפילה נכנס העו"ד מלווה בסגן השר יעקב ליצמן לשיחה ממושכת בחדרו של האדמו"ר.

בנוסף, באופן נדיר הגיע גם חה"כ בצלאל סמוטריץ' יו"ר האיחוד הלאומי ונועד במשך כעשרים דקות עם האדמו"ר מגור, כבמהלך השיחה עלו נושאי הדת החשובים לקראת הקמתה של הקואליציה. פגישה זו מגיעה כהמשך לדיווח ב'בחדרי חרדים' על התיאום בין המפלגות הדתיות המקיימות 'גוש' בנושאי הדת.

היום (שלישי) הגיע לירושלים גם יו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני ויחד עם סגן השר ליצמן נועדו השניים לדקות ארוכות עם האדמו"ר, וכמו שאר הפוליטיקאים, שמעו מהרבי על החשיבות בנושאי הדת ועניין השבת בראשם.

כאמור, מדובר בחברי המפלגות הדתיות, כאשר יו"ר 'יהדות התורה' ליצמן וגפני נמצאים בנתק עם יו"ר ש"ס השר דרעי, והשלושה לא שוחחו מזה כמה שבועות.

גם לאחר הבחירות נועד רק הח"כ המיועד של תנועת ש"ס משה ארבל עם סגה"ש יעקב ליצמן.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי בימים האחרונים נעשים תיאומים לביקור של יו"ר 'איחוד מפלגות הימין' הרב רפי פרץ, כאשר מאחורי הקלעים נעשים כל העת תיאומים בין ראשי 'יהדות התורה' לראשי 'איחוד מפלגות הימין' וככל הנראה, הם יציגו עמדה אחת בכלל נושאי הדת, בשיחות המו"מ הקואליציוניות.

האדמו''ר מגור משה ארבל משה גפני יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד