י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
היום השלישי לתאונה המחרידה

מאבק על חייו של הילד - הנהג טרם נעצר

שלושה ימים לאחר תאונת ה'פגע וברח' המחרידה בשכונת רמות, מצבו של הילד בן ה-11 שעל פי עד ראייה עף כעשרה מטרים - מוסיף להיות קשה ונשקפת סכנה ממשית לחייו • התפללו לרפואת חיים בנימין בן שושנה רייזל לרפו"ש • בתוך, הנהג שזהותו ידועה למשטרה טרם אותר

מאבק על חייו של הילד - הנהג טרם נעצר
יהודי מתפלל בכותל. אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים מוסיף להיות אנוש מצבו של הילד בן ה-11, שנפגע ביום ראשון בתאונת פגע וברח בשדרות גולדה מאיר בבירה. הוא מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים ונשקפת סכנה ממשית לחייו.

התאונה אירעה ביום ראשון של חול המועד פסח בשעות הערב המאוחרות, ילד כבן 11 שחצה כביש נפגע מרכב ונפצע אנושות. נהג הרכב, לא עצר להעניק עזרה ונמלט מהמקום תוך שהוא מפקיר את הפצוע מדמם בזירת התאונה.

"הייתי ליד המעבר חציה וראיתי שם את הילד שנפגע שהיה עם אח שלו. הוא התחיל לרוץ במעבר חציה ואז עבר שם בדיוק רכב על איזה 100 קמ"ש ודרס אותו" סיפר עד הראייה נתן ל'וואלה חדשות'.

"הוא העיף אותו לפחות עשרה מטרים והיה בום גדול" נתן הוסיף: "ישר רצתי לשם לבדוק מה קרה. הנהג עצר לאיזה שתי שניות ואחרי זה ברח. אני חושב שהיה אור ירוק להולכי הרגל כי כל הרכבים עצרו חוץ ממנו. הזמנו אמבולנס ומשטרה. ניסיתי לצלם את המספר רישוי של הרכב אבל ישר הוא ברח". לדבריו, אחיו של הילד החל לבכות ולצרוח ואז ישר כנראה ברח לביתו כדי להודיע למשפחה.

במשטרה פתחו מיד בחקירה וכעבור כמה שעות אותר כלי הרכב שעל פי החשד בו בוצעה התאונה, כשהוא חונה באזור גבעת זאב. זהותו של הנהג ידועה למשטרה ומתנהל אחריו מצוד. על פי דיווח ב'החדשות', ככל הנראה מדובר בצעיר יהודי בשנות ה-20, שקיבל את הרכב ברשות כדי לנהוג בו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בהתייעצות עם הגר"ח קנייבסקי הוסיפו לילד את השם "חיים", הגולשים מתבקשים להעתיר בתפילה עבור הילד חיים בנימין בן שושנה רייזל (ביגלאייזן) תושב שכונת רמות, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

ילד פצוע תאונת פגע וברח שכונת רמות פצוע אנוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד