י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אדם מסוכן מאוד"

אישום חמור: חיבק ותקף באכזריות ילדה בת 4 מחוץ לבית הכנסת

כתב אישום חמור הוגש הבוקר לביהמ"ש המחוזי בירושלים, נגד צעיר בן 24 שתקף לפני חודש - ילדה בת ארבע וחצי מחוץ לבית כנסת • ל'בחדרי' נודע כי הצעיר נעצר בערב פסח ולמרות ששתק למשטרה היתה הוכחה מספקת בכדי להאשים אותו במעשים המסמרים • הפרקליטות: "ממעשיו של המשיב נלמדת מסוכנות רבה מאוד"

אישום חמור: חיבק ותקף באכזריות ילדה בת 4 מחוץ לבית הכנסת
אילוסטרציה צילום: unsplash

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: נגד צעיר בן 24 תושב קצרין הוגש כתב אישום חמור, לאחר שתקף באכזריות רבה ילדה קטנה בת 4.5 עת המתינה לאביה מחוץ לבית הכנסת בליל שבת.

ביום שישי שושן פורים, זמן קצר לאחר כניסת השבת, התרחש מעשה נוראי ומפחיד בירושלים עיר הקודש. בסמוך לשעה 18:30, שהתה הילדה נ' בת 4.5 עם אביה ואחיה בבית הכנסת בעיר.

נ' יצאה מבית הכנסת ושהתה לבדה מחוץ לבית הכנסת. על פי כתב האישום שהוגש הבוקר (רביעי) לבית משפט המחוזי בעיר, צעיר בן 24 תושב קצרין הגיע אל הילדה נ', התכופף והרים הילדה בת ה-4.5 וחיבק אותה כשידיו על כתפיה.

למרות גילה הצעיר מאוד, לאחר שהנאשם נתן לה הוראות, הילדה ניסתה לברוח אך ללא הצלחה.

באכזריות רבה הנאשם גרם לילדה נ' לכאב רב תוך שהוא עובר על חוקי התורה והחוק הישראלי, ופוצע קשות את נפשה של ילדה קטנה שלא טעמה טעם חטא.

תלונה הוגשה למשטרת ירושלים ונפתחה חקירה לאיתור החשוד ולמעצרו. חודש לאחר המעשה המחריד, ביום חמישי ערב חג הפסח אותר החשוד ונעצר. ל'בחדרי חרדים' כי בחקירתו הוא אמנם שתק ולא השיב לשאלות החוקרים, אך להם היה קלף מנצח בדמות דגימת DNA שהוא השאיר בזירת הפשע.

עו"ד יובל קדר מפרקליטות מחוז ירושלים שהגיש את כתב האישום לבית המשפט המחוזי בעיר, ביקש לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, בין היתר בשל עדותה של הילדה נ' בפני חוקרת ילדים ועדויות הוריה.

"ממעשיו של המשיב נלמדת מסוכנות רבה מאוד, עת ביצע את זממו בילדה כה צעירה בשעת ערב מחוץ לבית כנסת בליבה של עיר" נכתב בבקשת הפרקליטות. באשר לכך שבחקירה שמר על זכות השתיקה נכתב "שתיקתו זו מחזקת הן את עוצמת הראיות נגדו והן את מסוכנותו".

תקיפת ילדה בית כנסת כתב אישום דגימת DNA

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד